,,Liddy můžeš mi vysvětlit proč se s tebou bavím??,,řekla Lucy
,,Mno...bavíš se semnou protože hm...já nevím :D Proč se semnou bavíš??,, odpověděla jsem
,, Víš že já taky nevím,,odpověděla mi Lucinka
...poté jsme se koukli na hodiny a zjistili jsme že už je půl 10 večer a že by jsme měli jít domů,ale jaksi se nám nechtělo tak jsme šli ještě do parku se projít,ale to naše procházení je blbnutí a poslouchaní písniček na celou ulic...*Notak ted něco málo o mě ....Jmenuji se Liddy Lee je mi 18 let a studuji v austrálii na herecké škole se svojí nejlepší kamarádkou Lucy Sugg..mám krátké blond vlasy a jak říkám já divně zeleno hnedé oči......Nikdy jsem nepoznala svého tátu...vlastně nestihla jsem ho poznat...když mi nebyl ani rok ..tak táta zemřel při auto havárce...mamka se kvůli tomu zhroutila a začala pít a já musela jít k babičce...u babičky jsem byla do svým 15 let potom jsem šla studovat vlastně tu hereckou do Austrálie,společně jsme si tu s Luccy zařídili menší byt....
Obě milujeme skupinu 5 seconds of summer..jsme do nich blázni ..Lucy miluje Cala a já Ashe..S Lucy se znám vlastně už od malička..jsme trošku víc vzdálená rodina...Chodili jsme spolu na základku a ted i spolu máme byt proč ne že?? ....
*v ParkuV parku jsme s Lucy si povídali o klucích
,,Liddy tady je moc velký ticho !!,, Luca vytáhla mobil a zapla písničky na 100%
,,joo Lucy máš pravdu :D ,, poté jsme si začali zpívat...miluji naše zpívání..mno nevím jestli se to dá nazvat zpívaní ,ale radši no koment
...Luca to najednou vypla a zastavila se
,,Co se děje?? vidíš ducha nebo co ?? ,, zeptala jsem se jí..ona mě chytla za ruku a zátahla mě někam za roh ..
,, Hej dračico :D co to děláš?? ,,
,,Psst koukni se na tu lavičku tam!!,, sikla na mě ..koukla jsem se a zůstala jsem stát s otevřenou pusou seděli tak Ash a Calum.. obě jsme byli úplně mimo ...
,,Lucy uklidníme ,já vím bude to těžký,ale budem se chovat normálně ,, řekla jsem Lucy ,která mě nevnímala ...dala jsem jí menší facku
,, Sugg hej!! vrať se !! ,,,, No...co je ?? :D co se stalo?? ,, odpověděla mi Lucy
,,Říkala jsem že se uklidníme a budem se chovat normálně ..projdem okolo nich a pozdravíme je ,,
,,Okey,,
Vylezli jsme ze křoví..a trochu jsme se uklidnili a šli jsme ....srdce mi bušilo jak o závod,byla jsem nervozní a bála jsem se jejich reakce,ale nebyl důvod ...Když jsme prošli tak jsme řekli
,,Hi Ash and Cal ,,
,, Hi girls ,, odpověděli kluci a usmáli se ...
když jsme prošli a šli o kousek dál tak jsme s Lucy začali jásat,ale nepištěli jsme nic ...to si necháme na doma ...moje srdce bušilo ..nikdy jsem ten pocit nezažila.Bylo to úžasný ,cítíla jsem se v nebi těch 5 sekund jenom to Hi mi přišlo jako věčnost...a furt jsem před očima viděla ten jeho dokonalej úsměv...po tomto božím zážitku jsme šli s Lucy domů a tam pištěli...
Když jsem pak šla do pokoje tak nám obou došlo upozornění o tom že si nás Cal a Ash followli na Twittru ...Luca to nedala a musela se polít studenou vodou a já musela na čerství vzduch....doufala jsem že konečně začne o čem jsem vždycky snila že se budu bavit s Ashem a možná něco víc ....
Tuto část chci věnovat moji zlaté Lucince:33 mám tě ráda brouku ...zatím je to nic moc,ale časem to bude lepší a lepší ...doufám se vám to líbí a Vote a Comment potěší :33
ČTEŠ
Why? (5SOS CZ)
FanfictionNení jednoduchý žít jenom s babičkou a nepoznat své rodiče... Naštěstí jsem poznala Lucy Sugg...hodně mi pomohla...vlastně ukázala mi svět jinýma očima... * V Příběhu se objeví 5SOS...bude to plný lásky,přátelství,ale taky smutku a zrady...