Zeptala jsem se kluků co vybrali za horor a oni mi řekli že Anabelle. S Lucy jsme se na sebe koukli pohled ala doprdele to není dobrý ...,ale v duchu jsem si říkala když se budu bát přitulím se k Ashovi.Bude to krásný pocit ..a nemýlila jsem se bylo to úžasný...
,, Dáme další?? :D ,, zeptala se všech Lucy
,,Jo klidně,, odpověděli kluci
,, A do kolika tu chcete být ??,, zeptala jsem se nejistě
,, Mno...nám je to jedno ,, odpověděl Cal
,,Okey budete tu spát,, vyhrkla na nás Lucy ..my se na ni jen koukli,ale podle pohledu ,klukům to nevadilo..což mě překvapilo,ale byla jsem aj ráda
,,A když si to tak Lucy navrhla kde budou spát??,, zeptala jsem se jí a snažila jsem se nesmát
,, Mno...tak máme dva pokoje s dvouma postelama v jednom jsi ty v druhém já ...tak hm... beru si Cala ,, odpověděla mi a položila si hlavu na Calovo rameno,jemu to očividně nevadilo protože se usmál
,,Já si beru Lucy,, řekl Calum a Lucy si majetnicky přitáhl
,, Tak my dva budem spolu pokud ti to neva?,, zeptala jsem se Ashe..on se usmál
,, Ne vůbec mi to nevadí ,naopak jsem rád,, odpověděl mi ...
,,Ooo nová láska tu vzniká,, řekla Lucy a začala se smát.Já se taky začala smát...
,, Ne !! :D,, řekla jsem a nahodila vážný úsměv....nevydržel mi moc dlouho.
,,Lucy víš třeba jednou bude,, řekl Ash ..a já byla trochu mimo..on vážně řekl''třeba jednou''..já s ním ?? to snad ne...on má na lepší něž jsem já ...ne Lee nemysli na to on to řekl jenom tak a není to pravda....,ale tu větu už jsem nevyhnala z hlavy.
Celý film jsem si tu větu furt přehrávala v hlavě a měla jsem plno otázek na které jsem neznala odpověď ....
Lucy donesla víno a nějaké jídlo,,Tak trošku to spestříme ne ??,, zeptala se nás Lucy
,,Jasné jdem do toho ,, odpověděli jsme všichni...nalili jsme víno a udělali si takovou menší párty ve čtyřech ...
,,Calume otveři pusu !!,, řekl Ash a snažil se Calumovi trefit do pusy syrovou kouli,ale jaksi se nedařilo,tak se Calum nasral a sebral mu celou misku a hodil jednu kuličku Lucy do výstřihu,tak se na něho vážně koukla a hodila po něm chips .....já se tomu nemohla nesmát ...
,,Aby ti to Liddy nebylo líto ,, řekl Ash ,zasmál se a hodil po mě jídlo.Pak začala válka jídla..házeli jsme po sobě a snažili jsme se strefovat navzájem do pusy ...
Po souboji s jídlem jsem se rozhodla že půjdu do sprchy,byly jsme všichni od jídla,ale tak sranda...
Ve sprše se mi furt přehrával jeho smích,úsměv a ta věta ''třeba jednou'' ...a zas otázky byli na světě....Když jsem se osprchovala zjistila jsem že jsem si vzala jenom ručník,ale věci ne..tak jsem si omotala ručník okolo sebe a šla jsem do pokoje ,když jsem vstoupila do pokoje tak tam seděl Ash a dělal něco na mobilu...
,,Nenech se rušit já jsi jdu jen pro věci,, řekla jsem
,,Ty nikdy nerušíš ,, odpověděl mi Ash a usmál se na mě...já jsem zrudla a rychle jsem vzala věci a utekla do koupelny, Jak jsem za sebou zavřela dveře tak jsem po nich sjela..a byla jsem happy.
Moje pocity...srdce zas dělalo relii,sakra kdyby se za to dostávali ceny tak už mám několik prních míst,motýlci se mi vrátili do břicha a začala jsem nadávat sprostě...pak jsem se rychle oblékla a učesala a šla jsem za Ashem ....
Děkuji všem co to čtou:33 strašně moc mě to těší a vote a comment taky :33
Je to můj první příběh co píšu a nemyslela jsem si že to bude někdo číst,prostě moc děkuji a budu se snažit přidávat části to nejčastěji!!:33
ČTEŠ
Why? (5SOS CZ)
FanficNení jednoduchý žít jenom s babičkou a nepoznat své rodiče... Naštěstí jsem poznala Lucy Sugg...hodně mi pomohla...vlastně ukázala mi svět jinýma očima... * V Příběhu se objeví 5SOS...bude to plný lásky,přátelství,ale taky smutku a zrady...