-Szia cicám - ölelte át Emilit újdonsült barátja. Egy hete jöttek össze és tanidőben már majdnem az első hónapnál járunk.
-Szia - fintorgott a lány.
-Mivan már nem becézgetsz?
-Most kezdtünk el járni és már más lányok is érdekelnek? - tolta el magától a fiút.
-Csak beszélgettem velük -ölelte alulról át a lány arcát így Emili csücsörített. - ne féltékenykedj mert azt utálom. - csókolta meg a srác. Mire észhez tért a srác már elment.
-Úha nagyon édesek valakik - szólalt meg Tina mézédes vinnyogásával.
-Nem - ellenkezett Emili - kettőnk közül csak én vagyok aranyos... Vagyis csak ő mert ő életem szerelme őőőő- dölt előre a lány és próbált vicces lenni de a lányok csak nyomkodták a telefonjukat. - Haha nevetek magamon úgy se figyeltek rám - vette elő a vázlatfüzetét majd a hosszú haja belelógott a szemébe ezért feltüzte.
- Nézd má ez mit csinál? - bökte oldalba Fanni Tinát és elkezdte rágni a száját.
- Én? - mutatott magára Emili mert "megszokta"(ha meglehet szokni valamit ilyen emberek között akiket kb. 3 hete ismer) hogy utálják ha tanul.
- Nem te hanem az a pasas. - nézett tovább az edzőterem felé.
Emili is oda nézett és látott egy fekete kapucnis szőke hosszú hajú srácot aki épp a box zsákot ütötte de úgy hogy majdnem leszakadt. Mikor az utolsót jobbegyenest ütötte a lányok megugrottak. A srác beletúrt a hajába majd nekiállt súlyzózni. A hasa kilátszott és tökéletes kockái kilátszottak amirő épp izzadság cseppek húlltak le.
-Csajok - szólt lihegve Emili mert annyira elalélt a látványtól- Ki ez a srác?
-Elméletileg osztálytársunk de a nevét nem tudom. - mondta Rita aki talán a 4 -es lánybandából (mostmár 5-ös) a legértelmesebb de sosem tanul.Nekem kell ez a srác... Nagyon bejön. Megakarom tudni ki van a kapucni mögött!
YOU ARE READING
A kapucnis (befejezett)
RomanceA 15 éves Emilinek nem volt még sose normális kapcsolata. Első napján a Gimiben már egy csomó srácnak bejött. Emili élvezi az első hónapját és a sok figyelmet amit kap. De nincsenek megbízható barátai. Van barátja akiről nem tudja szereti e és mikor...