Emili tátott szájjal nézte ahogy a lány átöltözik. Az öltözőben egyenlőre 3-an voltak de a lány úgy érezte mintha csak ketten lennének.
-Te lány vagy? - szólalt meg végül.
-Mégis mit gondoltál? - csapta meg a vállát Rita.
-Te tudtad és nem mondtad el nekem?-akadt ki. - Itt van rá a példa miért nem bízom egyikőtökben sem. - ült le a padra.
-Tudtam mivel ő az én leszbikus unokatesóm - borzolta össze a haját a hosszú hajú lánynak aki kapálózva zavarta el a kezét.
-Olyan vagy mint egy légy rászállsz az emberre és csak akkor lehet elzavarni ha lecsapnak - mutatott egy félmosolyt a kapucnis akinek még mindig nem tudjuk a nevét.
Lassan oda ült Emi mellé aki nagyon erősen gondolkozott.
-Amúgy a nevem Melissza.
-Én azt hittem a Melisszák többsége barna hajú meg azt hittem hogy a lányok fiúkat szeretnek - meghogy nem én velem ez nem fog előfordulni - bocs de öltöznöm kell arrébb mennél?Mindenki kint volt már az udvaron futáshoz készülve akkor vette észre Emi hogy megérkezett a barátja (akit amúgy Bálintnak hívnak) és közeledik felé.
-Szia kicsim - ölelte volna át Emili Bálintot aki észre sem vette őt simán elment mellette és oda ment Melisszához.
Emi ideges lett és oda ment megfogni Melissza kezét.
-Oh Melissza nem jönnél oda csak megmutatnám neke... - Bálint ekkor lesmárolta Emit amitől elengedte a lány kezét.
-Figyi majd beszéltek had beszéljek én is vele jó? - suttogta Bálint Emi fülébe amitől összerázkódott és majdnem elolvadt mire észheztért Melissza és Bálint már egymás mellett futottak.
-Imádom a hajad egy szökőkútra emlékeztet.
-Ennél jobb csajozós dumát nem tudtál volna álmodban se kitalálni.- forgatta a szemét Melissza. De Bálint ügyet sem vetett rá.
-Hallottam jó vagy matekból segítesz majd? - nézett rá csábosan.
-Nem áll jól.
-Mi?
-Ez az arc meg az hogy egy csaj is letudna győzni futásban. - gyorsított be a lány ezzel ott hagyva a fiút aki meg is állt.Emi az öltözőbe beérve látta hogy barilányai épp Melissza körül állnak.
-Egy edzésedre elmehetünk majd? - kérdezte Fanni.
-Persze - jelentette ki lazán Melissza mély hangon. - Te is akarsz majd jönni kérdezte Emitől akinek szikráztak a szemei a kérdés hallatán.
-Tanulnom kell. - ült le és rájuk se nézett pedig így is szinte minden edzését megnézte.
Miután mindenki kiment az öltözőből majdnem elkezdett sírni de meglátta Tinát.
-Láttam mit csinált Bálint. - már nem is beszélt annyira nyávogósan.
Emi szó nélkül megölelte Tina pedig vissza ölelte.
Sosem gondoltam volna hogy Tina a legjobb támaszom hogy majdnem beleszerettem egy lányba és hogy valaha Melissza menőbb lesz nálam...
YOU ARE READING
A kapucnis (befejezett)
RomanceA 15 éves Emilinek nem volt még sose normális kapcsolata. Első napján a Gimiben már egy csomó srácnak bejött. Emili élvezi az első hónapját és a sok figyelmet amit kap. De nincsenek megbízható barátai. Van barátja akiről nem tudja szereti e és mikor...