Istenem - gondolta Emi aki egyből nem is tudta mit tegyen csak nézte a papírt és a szájához kapott. - Hol is van a konditerem?
-Szia szép fiú - köszönt Melissza Bálintnak. Most kissé eltért a külsője s megszokottól. Nem volt rajta pulcsi és a haja kiengedve volt.
-Szia - mérte végig mosolyogva a fiú a lányt.
-Nem jössz le velem a kondiba? Ott nincs kamera - mutatott a sarokban lévő suli kamerára.
-Komolyan a kondiban nincs?
-Nincs és onnan... - Lépett közelebb - kevés zaj is jön ki.
Lementek sietve a kondiba ahol Melissza levette a pólóját így csak sportmelltartóban volt. Bálint oda ment és feltette a lányt az egyik edzőpadra. Melissza vihogott majd megfogta a fiú felsőjét és egy gyors mozdulattal lefejelte. Ekkor a srác lefeküdt a földre ahol a lány elkezdte ütni.
-Inkább orr amint látom - nyitott be zihárva Emi. Ekkor Melissza abba hagyta az ütést.
-Korán jöttél még bírtam volna. - nézte a lány a földön fekvő sráct akinek vérzett az orra és azt fogta és nyavajgott de Emi csak Melissza ajkait bámulta. Mikor Melissza észre vette ezt felé nézett és megakarta kérdezni mi az de Emi nem hagyta gyorsan betapasztotta szájával ajkait.
-Oh... Siamo spiacenti - lépett be Bruno és látta a csókolózó párt. - csak szólni... Vengo tanárnőt hívni vengo mert látni fiú megy rá lány és cup cup lány nyaka de lány nem akar és dir dir fiú.
Ez után a fiút bevitték a kórházban kiégetni az orrát mert nem állt el a vérzés.
A három gyerek az igazgatói iroda előtt ült és várták hogy bemehessenek vagy inkább haza.
-Sziasztok - köszönt Tina bájosan majd leült Bruno mellé és megfogta a kezét.
Emi nézte egy darabig hogy miért fogják egymás kezét.
-Ti most jártok? - szólalt meg végül.
-Sí - sikították egyszerre amin Emi elkezdett nevetni.
-Bruno csak megszeretném köszönni hogy segítettél. - köszönte meg Melissza.
-Va bene. Gyerek megérdemel rossz mert az.
-Egy hónappal ez előtt azt sem tudtam ki vagy mostmár tudom - mosolygott Melissza. - a megmentőnk. - ennek hallatán Bruno kihúzta magát és, mosolygott. Majd hirtelen elbizonytalanodott.
-Az mit jelent? - dölt ki a röhögés majd Tina elmondta neki angolul.
-Oh te édes lenni mint magyar zserbó és szerelem szép mint olasz pizza - csorgatta nyálát Bruno.
-Ha ennek vége nem megyünk el 4-en pizzázni? - Kérdezte Melissza majd megfogta Emi kezét.Köszönet nyílvánítás :
Köszönöm Kaktusz_347
-nak az olasz nyelvben való segítségéért
Köszönöm mesteremnek (🙏) Miyami_the_killer
-nek aki mindig bíztat azzal hogy sikerülni fog egy jó könyvet megírom
Köszönöm még legjobb barátnőmnek aki segített a helyesírási hibákban és köszönöm neked kedves olvasóm hogy végig olvastad remélem tetszett. :3 Találkozunk a következő könyvemben!
YOU ARE READING
A kapucnis (befejezett)
RomanceA 15 éves Emilinek nem volt még sose normális kapcsolata. Első napján a Gimiben már egy csomó srácnak bejött. Emili élvezi az első hónapját és a sok figyelmet amit kap. De nincsenek megbízható barátai. Van barátja akiről nem tudja szereti e és mikor...