Ki vagy Bruno?

857 28 3
                                    

-Szia kicsim figyi nem érek rá ma tanulnom kell - szólt bele a telefonba Emi közben szedte össze a cuccát.
A háttérben Tina figyelte Emit ahogy bepakol.
-Figyi beszélgetünk? - Fogta meg a vállát hátulról Melissza amitől Tina megugrott.
-Persze - suttogta majd hátul leültek egy padra.
-Anya de én utálom a padlizsánt... Igen... Nem... De... Jó... - viharzott el mellettük Emi aki telefonon vitatkozott anyjával.
-Neked is tetszik? - nézett le a földre Melissza közben bazsajgott Emin.
-Miért neked is?
-Scusa én nevem Bruno. Tudni hol... Hmmm... direzione... Igazgatóság?-jött oda a két lányhoz Bruno.
-Mi van mit akarsz makogjad szépen a jó b... - akadt ki Melissza. De Tina közbe vágott.
-Bocsika én vagyok Tina - mutogatott Tina és átváltott nyávogós hangra. - elviszünk az igazgatóhoz. Okéj?
-Sì!
Sétáltak az igazgatósághoz közben Bruno beszélt magáról amiből semmit nem értettek annak ellenére hogy angolul is beszélt.
-And i love Black Pink íííí - fogta meg az arcát Bruno.
-Mit vinnyogsz má te kis...-kezdett volna káromkodni Melissza de Tina megfogta a mellkasát ezzel jelezve övé a szó.
-You - mutatott Brunora közben szíveket csinált az ujjaival.-love Black Pink??? - csillant fel a szeme a lánynak.
-Sííí!
-Úr Isten!!! - fogta meg Bruno kezét majd előre szaladt vele közben sikitoztak és boldogak voltak hogy egymásra találtak.
Melissza megállt és csak nézte őket.

Mégis ki vagy Bruno?

(meglepi nektek és nekem is egy fanart! Nagyon szépen köszönöm
Miyami_the_killer
-nek csodaszép lett 😍)

(meglepi nektek és nekem is egy fanart! Nagyon szépen köszönöm Miyami_the_killer-nek csodaszép lett 😍)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A kapucnis (befejezett) Where stories live. Discover now