Álom után

949 33 2
                                    

Október 5.-e.
Kezdem úgy érezni hogy megsemmisülök. Barátom alig szól hozzám a hírnevem kezd semmivé válni és nem tudom mi ez amit érzek meg ott van az a fura álmom is...
-Emi! Vendéged van!
-Köszi anyu. - szaladt oda kinyitni az ajtót Emili. Nagy meglepetésre az ajtóban Tina állt egy tábla csokival a kezében.

Fent a szobában eszegették a csokit közben beszélgettek.
-Te szerinted egy lánynak bejöhet egy lány fiús éne?
-Szerintem igen a lányos oldala is - nyomta bele Emi arcába a csokit Tina.
-Tényleg? De abban hol van az izgalom pl a szexnél?
Tina elkezdett köhögni mert félre nyelte a csokit.
-Köhöm... Szerintem a ez nem fontos.
-Dehogynem egy kapcsolatban a fontos Bálint szerint.
-Lefeküdtetek? - vágta rá Tina amint kimondta Emi a Bálint szót és nagyon komor lett az arca.
-Nem... - könnyebbült meg Tina arca - ...még. De szerintem nem is tudnék. Vele nem.
-Lánnyal letudnál?
-Nem vagyok leZbikus!
-Leszbikus-Javította ki Tina- és én nem arra értettem.
-Ezt a témát hagyjuk.
-Én letudnék. - állt fel végül dühösen Tina.
-Mi? - kérdezte idegesen Emi de nem válaszol a lány aki ez után elköszönt és egyszerűen lelépett.

Ezt nem hiszem eeeel! Ezek nem normálisak!

Másnap rajz órán Bálint oda ült Emilihez.
-Szia kicsim. - súgta bele a fülébe és megpuszilte a nyakát amitől megugrott.
- Sz-szia - mondta kicsit megnyögve a végét.
-Ne haragudj azért amit csináltam nagyon sajnálom.
-Nem baj...
-Átjössz délután?-vágott bele mondatába Bálint csábos mosolyával.
Ekkor belépett az ajtón Melissza és nézte a két párt. Emi kétségbe esetten nézett a lányra majd visszanézett a fiúra
Jézusom az álmom...
- Még nem tudom sok a tanulni valóm.
-Bocs haver becsöngettek és ide akarok ülni. - Fogta meg Melissza Bálint vállát majd egyszerűen kirángatta.
-Jézus neked mi bajod? - kérdezte védekezés nélkül a srác de nem válaszolt Melissza csak leült.
Még árra míg a srác ott hagyja őket majd Emihez fordult.
-Mit kérdezett?
-Nincs közöd hozzá és szívódj fel ő az én barátom ne kaparintsd el tőlem mert én szeretem és ismerem és.. - Melissza oda hajolt Emihez nagyon közel.
-Nem ismered... Még... Becsöngettek.

Nem szeret úgy de majd megismeri azt a srácot jobban és kiszeret belőle tudom...

A kapucnis (befejezett) Where stories live. Discover now