Početak

217 18 1
                                    

Doba kao doba.Vladari kao vladari.
Ali zmajevi već zauzimaju svoje staro mesto na kojem su bili pre mnogo godina...

Život se promeni tako neprimetno,u delićima sekunde,da jedva vidimo nas a kamoli ono što je oko nas.
Zašto kažem to ovakvim rečima?
To će vas pratiti tokom cele priče.Te srećne godine koja polako upadaju u crnoj vodi i dovode do smrti najvećeg vladara...tajne koje se skrivaju iza toga...priče o veštičjoj krvi,a za sam kraj,zmajevi i razna druga nestvarna i krvoločna stvorenja koja su na neki način povezana.
To se sve okreće zbog jedne jedine greške.

Ljudi misle kako oni misle,a istina je ono što je korak ispred toga.
Sve je to sam ključ u sredini onoga što se tek treba desiti.
Tu se sve menja,novi likovi,tajne i razne nade za prestanak borbe će promeniti sve iz korena i započeti nešto drugo...

Rat.

Rat koji će trajati i trajati,i ako je rečen baš ovako:

" Pustite nas da završimo ovaj rat,ako mislite da preživite tek ono što nećete ni osetiti na vašem srcu,a kamoli na vašoj koži.Svi oni koji su na našoj strani veruju u nas,jer ništa nismo uradili niti krivi za ono što se dogodilo."

Da li mislite da su svi nevini?
Ko je kriv za uzrok svega toga?
A ko je onaj ko će spasiti i rastaviti sva bića koja su umešana u sve ovo?

Na čijoj si strani?







Godina Zmajeva Where stories live. Discover now