10.Deo

52 8 0
                                    

- Ali moja sestra je u opasnosti...

- Kako to možeš znati?Ona je oduzela tri života,to je kletva koja postoji već godinama.Nego...

Snežna kraljica,ako je možemo tako nazvati,je sela na svoje presto uvijajući svoje pramenove kose a onda krenula da priča dok ju je Nerissa pognute glave i stojeći posmatrala.

- Ja i Morwenna smo razgovarale pre nego što je ona pričala sa tobom i dala srebrni mač.
Znaš da se rat neprimetno približava u naša kraljestva,pa čak i kletva koja nam odnosi naše najmilije...
Tako je ona odvela i moje najmilije,polako,a tako neprimetno.I eto,šta sam uradila je to da sam postala hladna i bez srca.

Tužne reči su samo popunjavale prostoriju,a Nerissine suze su se pokazivale na njenom licu.
Snežna kraljica je nastavila,a Nerissa ju je i dalje slušala.

- Nije bitno to za tebe,samo želim da znaš da moraš biti spremna na ono što će te dočekati kada stigneš u svoje selo.
A ono što želim da kažem je da je vreme da zaustavimo Wanara i započnemo rat,mi.

- Ali kako?

Kraljica je ustala pomerivši svoju dugu belu kosu a zatim prišla i uzela staklenu kuglu u kojoj se teško mogla videti senka zmaja sa dugim repom.
Sa tim u rukama je prišla Nerissi i tihim glasom rekla:

- Ovo su naši stari prijatelji koji će oživeti i zajedno na našoj strani ratovati.
Oni su preci koji su nekada živeli,ali ih je neko zapečatio u ovoj kugli.Moguće je da je to naš pokojni vladar to uradio.
Ovo ćeš čuvati,a kada osetiš bilo kakvu tugu i osećaj da je vreme da neko pati za ono što je učinio...

Nakon što je trebala da nastavi,izvadila je njenu ogrlicu sa likom belog zmaja koja je bila sakrivena zbog kapuljače a zatim nastavila:

- Uradićeš ono što jedino ti možeš...pozvaćeš naše drage,stare prijatelje.

Upoznali ste se sada sa drugom,a za kraj je ostala samo još jedna i nečete verovati ko će to biti haha.Htela sam da izbacim jedan mali edit svih kraljica,ali neće da se učita,tako da kad mogu ja ću izbaciti... 🌛


Godina Zmajeva Where stories live. Discover now