Otis je trčaćim korakom prelazio dugim stepenicama i uleteo u dvoranu.
Znoj mu je klizio sa lica ali nije mario za to,već da što pre stigne i saopšti Wanaru nove vesti.Dva čuvara se pomeriše sa vrata i Otis pokuca na njih.Dubok Wanarov glas uzvrati i ovaj udje,dok su čuvari zatvorili vrata i vratili se na svoja mesta.
- Odavno te nije bilo Otise.Ima li ikakvih vesti o Pathfinderu?I naravno o Nerissi...
Otis sav zadihan poče vikati,pridje Wanaru i svoje ruke stavi na njegov sto.
- Vas je samo briga da nadjete glupe zmajeve.Danas je veštica došla i oduzela tri života,uključujući i Anniku,zar ne znate o tome?
- Annika?Hah,ona se sama predala.
Wanar se podiže i laganim koracima pridje Otisu,zabijajući mu svoj izdah u lice.
- Kletva je prošla,a samim tim počeo novi početak.Vreme leti,a borba dolazi neprimetno.Annika i ja smo imali dogovor,njena ljubomora prema njenoj lukavoj sestri je sve više rasla,pa je došla kod mene...
- I šta bi to trebalo da znači?
Otis ga prekide,a Wanar mu dubokim uzdahom uzvrati:
- Annika će biti na našoj strani Otise.Ona možda još uvek nema magiju,ali će uskoro biti najjača.Jedino ako joj se nešto ne desi...
Otis nije mogao da poveruje onome što je Wanar pričao bez prestanka.Oči su mu bile uprtene samo u jednu tačku i u isto vreme slušao ono što je Wanar pričao.
Nakon završenog malog sukoba,Otis je pošao prema vratima,a Wanar ga je prekinuo u tome,rekavši:- Znaš dobro šta će uslediti ako odeš na drugoj strani.
Malo kraći deo,sorry.
Inače,gore sam stavila mali edit svih kraljica u ovoj priči,nadam se da znate ko je ko. 🙊
Biće veoma tesno u sledećim delovima i plus će biti jedan duži deo,odnosno flashback.
ESTÁS LEYENDO
Godina Zmajeva
Fantasía" Dopustite nam da završimo ovaj rat." ~ Doba vladavina,kraljevske krvi i seljaka koji su vodili sasvim normalan život. Rat i borba za presto ulazi neprimetno i tako umire njihov jedini vladar koji je vodio to mesto. Ljudi nisu ni znali da ih očekuj...