- Hoćete li vi meni reći šta se ovde dogadja ili moram da postupim drugačije?
Reče Nerissa glasno,dok su je Otis i Aegon gledali ravno u oči i ponekad skrenuli pogled prema jednom drugom,a bes u njihovim očima su se samo mešale.
- Trebalo bi prvo da saslušate ono što ja želim da kažem.
Otis približi stolicu i poče pričati.Nerissa i Aegon su ga pažljivo posmatrali i slušali.
- Nerissa moraćeš da nam pokažeš mesto,kao i kuglu u kojoj se nalaze zmajevi.
- Molim!?Jesi li ti normalan?Ne veruj mu Nerissa,znaš dobro da radi za Wanara...
Aegon se počeo nervirati,dok mu Nerissa nije stavila ruku preko njegove.
- Otise,ne mogu da ti verujem.Nisi jedan od onih kome bih odmah poverovala.Ali ako stvarno želiš da se suprotstaviš Wanaru...
- Ne mogu to...
Prekine je Otis a zatim svojim skrhanim glasom nastavi:
- Moja porodica je ubijena,jer nisu ispunili dogovor koji je on tražio.Od malena sam kod njega,još pre nego što je postao vladar,slušao ga i vežbao kako bi postao još bolji i bio njegov vojnik.Moram isto tako da ispunim ono što on traži ili sam mrtav.Moram da uzmem kuglu u kojoj su zapečateni zmajevi i odnesem je Wanaru...
- Ne možemo ti pomoći.Mislim ja...
Otis se podigavši izvadi mali nož i usmeri ga prema Aegonu,jer je pokušao da ga udari.Tenzija izmedju njih je sve više rasla,a onda Otis izgovori poslednje reči:
- Nerissa znam da si Pathfinder,ne možeš pobeći.Poći ćeš sa mnom i dati mi kuglu,inače neće biti lepo.
U jednom trenutku,iza zidina u kojima su se nalazili,poče vika i vriska od strane seljaka.
Nerissa zajedno sa Aegonom je uhvativši ga za ruku potrčala prema izlazu,a Otis pošo za njima.Ono što ih je sačekalo su mračni oblaci i okupljeni ljudi oko jednog mesta.
Prilazivši,Nerissa zajedno sa Aegonom i Otisom je ugledala stvorenje kome je trebalo vreme da dodje.
Sada,jedino što je preostalo je početak i veliki gubitak.
YOU ARE READING
Godina Zmajeva
Fantasy" Dopustite nam da završimo ovaj rat." ~ Doba vladavina,kraljevske krvi i seljaka koji su vodili sasvim normalan život. Rat i borba za presto ulazi neprimetno i tako umire njihov jedini vladar koji je vodio to mesto. Ljudi nisu ni znali da ih očekuj...