UNUTMA-TANITIM

155 37 26
                                    

11-01-2020

Okumaya başladığınız tarihi buraya bırakır mısınız

Arkadaşlar resimde gördüğünüz çiçeğin ismi 'Fulya Çiçeği' anlamı 'unutma' demek. Bende size bir Fulya Çiçeği sunuyorum. Ne ben sizi unutayım ne de siz beni....



Aşk... Bambaşka bir şeydi demi. Onu sevmek hissetmek, kokusunu içine çekmek sanki her şeyiyle sana özeldi.

Bana özel olan kişi daha bunun farkında bile değildi. Ne ona olan aşkımı görüyordu nede beni hatırlıyordu.

Ona olan aşkım 6 yaşındayken başlamıştı. Kafama top atan çocukları daha o yaştayken kafa tutmuş ve beni korumuştu. O günden beri onu takip etmiştim. Her yaptığı şeyi hafızama kazımıştım unutmamak dileğiyle.

Aynı okuldaydık ve bu onu daha fazla görmeme sebep oluyordu. Onunla karşılaşmak için saçma sapan hallere girmiştim ve her seferinde rezil olmuştum. Ama bunu dert etmiyordum. Çünkü benim rezil olmam onunla geçirdiğim en güzel anımdı.

Şimdi ise onunla aynı lisedeydim. Tüm teneffüs boyunca onu izliyordum ve beni görmesini umut ediyordum. Ama olmadı. O her defasında beni görmezden gelmeye devam ediyordu. Buna katlanmak zordu. Bende buna son vermek için başkasının yardımıyla ona yakın olmaya çalışacaktım. Son sınıftım ve bunun için tamı tamına bir ayım vardı. Bana yardım edecek kişiyi çoktan kafamda tasarlamıştım ve bana yardım etmesini bekliyordum. Çünkü o Tuna Berk'ti.

İlk defa bu tür bir kitap yazıyorum. Umarım beğenirsiniz. Yorum ve vote yapmayı unutmayın. Desteklerinizi bekliyorum...

UNUTMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin