Boynumun ve bacaklarımın altında kollar hissettiğimde huzursuzca kıpırdandım. Fakat kollar geri çekilmek yerine beni havalandırdı. Gözlerimi huzursuzca açtım.
"Uyumaya devam edebilirsin." Kerim'in huzurlu sesini duyduğumda kendimi onun bedenine yasladım. Kıkırtısını duyduğumda yüzümde bir tebessüm oluştu.
Evin kapısını açtığını ve ardından kapattığını duydum. Gözlerimi araladım ve onu kucağında kesmeye başladım. Böyle daha yakışıklıydı.
Gözleri gözlerimi bulduğunda kaçırmadım. Aksine daha derine bakmayı denedim. Gözlerini kaçırmasa başarabilirdim de.
Merdivenlerden çıktı yavaşça. Nedensizce kasılıyordum ve bunu anladığı için gülümsüyordu.
Odası olduğununu düşündüğüm yerin kapısını açtığında boynundan burnuma uğraşan kokusu odaya girmem ile vücudumu sarmıştı.
Odası sadeydi. Bir sürü kitabın bulunduğu kitaplığı, çalışma masası, masanın üzerinde bulunan eşyalar...
Hepsinde onun bir parçası vardı. İstemsiz gülümserken ilerliyordu. Sırtım soğuk yatak ile buluştuğunda odasında gezdirdiğim gözlerimi suratına özellikle de gözlerine odakladım.
(Şimdi buraya hiç beceremediğim şeyi yazıcam xjdmxhhxd bölümün sonuna utanmanın 50 tonunu yaşıyor olacağım. Şimdiden heo chdnnxhx)
Suratını yavaşça yaklaştırdı. O kadar yavaştı ki dayanamayıp ellerimi yanaklarına koyup onu kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim.
İlkte şaşırsa da yavaşça öptü beni. Gözlerim hafif aralıktı. Beni öperken onu izlemek cidden çok güzeldi.
İki eli de yanımdaydı. Birini belime indirip beni kendisine bastırdığında gözlerim kapandı. Sertliğini hissetmem ile ağzına inledim. Bu sefer kendini bana bastırıp inledi.
Dilini ağzımın içine yolladığında başımda olmayan aklım da uçup gitmişti. İç güdülerime göre hareket etmeye başladım.
Elimin birini saçlarına yolladım. Diğeri ise omzunun üzerinden sırtına düşüyordu. Onun iki eli de kalçamdaydı.
Dudaklarımızı ayırdı nefes almak için. Ardından boynuma yöneldi. İki elimi da saçlarında gezdirmeye devam ettim.
"M-mhh!" Ağzımdan çıkan sesler kulağıma uğlaşmıyordu. Aklım cidden neredeydi?
Boynumdan aşağıya doğru inip köprücük kemiğimi öptü ardından geri çekilip dizlerinin üzerinde durdu. Tişörtümün eteklerinden tutup üzerimdekileri çıkarttı.
Tekrer boynuma yöneldi. Öptüğü yerleri sırasıyla ısırıp ardından yaladı. Ellerimi nereye koyacağımı sapıttığım için çarşafı sıkmaya başladım. Kendimi ona bastırdığımda öptüğü yeri ısırdı.
"Ah!"
"Özür dilerim." dedi ısırdığı yeri öpüp. Aşağıya doğru indi yavaşça. Karnımın üzerini öperken elleri pantalonumum üzerinden aletimi okşuyordu. Ellerimi saçlarına daldırıp çekiştirdim.
"Ke-Kerim." Artık dayanamıyordum. O kadar yavaştı ki çıldırmak üzereydim.
İstifini bozmadan yaptığı işe devam etti. Sinirle saçlarından tutup onu kendime çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ (B×B ∆ TEXTİNG)
Short Storydenizguven : Selam bebek ben kelebek Başlangıçları bile bu kadar boşken Deniz'in ciddi olmasını beklemeyin jfkdh *önemli* Deniz'in randomuna laf yapıcaksanız okumayın abi