31

2.3K 150 83
                                    

Geldiğimiz yer bir evdi. Hem de orman içinde.

Anam anam garip anam. Yakışıklı oğlunu öldürcekler sen uyu.

"Burası neresi?"

"Ev." Sen ciddi misin ya? Beyin hücrelerim öldü. İntihar falan ettiler. Sizi özlicem beyin hücrelerim. Sizin için iki saniye yas tutuyom. Bitti tam yeter bu kadar dhdndb

"Hadi ya. Vay be. Evmiş."

"İn hadi." Dedi arabadan inerken. Gözlerimi devirip arabadan indim. Arkasından eve ilerledim.

Oldukça büyüktü. Hatta fazla büyük olabilirdi. Bir yerden tanıdık da geliyodu aslında. Rengi, olduğu yer falan. Çok tanıdıktı.

Kerim evin zilini çalıp kapının açılmasını beklerken ben hâlâ bu evi nerde gördüğümü düşünüyodum.

"Kerim anahtarın varken kapıyı çalma."

Kapıyı açan kişiyi gördüğümde içimde kırılmayan, sağlam kalan parçalar da kırıldı. Evlerine mi getirmişti beni.

Karşımda dikilen sarışın, mavi gözlü ve oldukça güzel olan kadına bakıp iç çektim.

"Damla bi sus ya. Çekil." Dedi Kerim ve beni kolumdan tutup içeri zorla soktu.

"Napıyorsun orospu çocuğu?" Dedim sinirle. Burdan hemen gitmeliydim. Hem de hemen.

Gitmek için hamle yaptığımda kolumdan tutup beni kendisine çekti. Sırtım göğüsüne çarpınca iki kolu ile etrafımı sardı. Debelendikçe daha da fazla sıkıyordu.

"Bıraksana ırıspı. Bırak laaaaan! Hazar help Hazaaaar. Nezir piçi de olur. Neziiiiiir. Adam öldirileeeer."

"Dursana olum. Herşeyi anlatıcam. Sakin ol."

"Bana ne? BA NA NEEEEEE?! Sal beni."

"Hemen de salarım zaten." İki saattir bizi izleyen Damla en sonunda konuştu.

"Bu kim?"

"Deniz."

"Onu anladım tam olarak kim geri zekalı. Ya Allah'ım mal mal. Salak. Anlaşma bitse de kurtulsam senden."

"İnan bunu ben de istiyorum." Noluyo lan? Olay ne? Aydınlatın beni.

"İçeri geçelim toplu açıklama yapıcam."

Gözlerimi devirip ellerini son gücümle ittirdim. Ondan uzaklaşıp gitmek ve kalmak arasında seçip yapmaya başladım.

Kal kal

Niye?

Ne güzel herşeyi öğrencen işte. Mal mısın oğlem???

Çok mantıklı ben kalam

Kal kal

Kerim kolumdan tutup beni tekrar sürüklemeye başladığında iç sesim ile konuşmayı kestim.

Beni bir koltuğa oturtup kendisi de karşıma geçti. Damla da çaprazıma oturdu. Yani tam olarak bermuda şeytan üçgeni kurmuştuk dhdnbdhd

Geriye yaslanıp anlatmasını bekledim. Koltukta rahattı he dhdndbdh

"Şimdi beni sonuna kadar dinle ve öyle tepki ver."

Kafamı onaylarcasına salladığımda kapı zili çaldı. Damla yerinden zıplayatak kalkıp kapıya koştu.

"AŞKIIIIMMM." Biri hayvan gibi bağırmıştı ama bu kişi Damla değildi.

"Sessiz ol. İçeride biri var."

DENİZ (B×B ∆ TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin