~0~

36 0 0
                                    

Probudí mě pár slunečních paprsků, co mě začali šimrat po obličeji. Pomalu otevřu své zelené oči a sednu do sedu. Prohrábnu si své hnědo-blonďaté vlasy a popadnu svůj mobil. Je devět hodin ráno, sobota, a venku je krásný den. Udělám si ranní hygienu, obléknu si oblečení na sport a vyběhnu ven z domu. Každé ráno chodím na workoutové hřiště a miluju to. Dám si do uší sluchátka a pustím si svůj oblíbený playlist. Nechám se unášet hudbou uběhli asi 3 hodiny, to asi už stačí takhle ráno. Dám si sprchu a převleču se do trička a kraťasů. Sklouznu se po zábradlí směrem do jídelny s kuchyní, kde už snídá můj otec s matkou. "ahoj rodiče," oba mě pozdravili a pak jsem usedl kd své snídani, kterou mi připravila naše kuchařka. Můj otec pracuje ve velké firmě a je opravdu dost bohatý. Můžeme si dovolit v podstatě všechno, ale má to i svůj mínus. Pracuje pro nějakého nového šéfa, který je prý arogantní, namyšlený a nebojí se riskovat. Rád se vozí po svých podřízených, včetně mého otce. Občas má stavy, kdy už ho chce opravdu vyhodit, ale otec si to vždy nějak vyžehlí.

"Tak co máš dnes v plánu, jackobe?" Koukne na mě Mamka od svého notebooku. Má matka je známá žurnalistka, takže počítač je její další dítě.

"Ještě nevím. Asi půjdu ven s Amy," pokrčím rameny a dopijím svůj proteinový drink.

"Buď brzo doma, protože se musíš připravit na večer," upozorní mě otec, který si čte svůj oblíbeny časopis o autech.

"Co je večer?" Zvednu překvapivě pravé obočí.

"Uvítací večírek pro toho hňupa. Musíme tam jít, jinak mě vyhodí," protočí očima.

"A to neexistuje jakákoli jiná práce, kterou bys chtěl, jen abys nemusel trpět tohohle egoistického idiota?" zase začnu. Tohle je důvod, proč se s mým otcem hádáme.

"Snad po sté, a ne a tahle práce je dobrá. Nic lepšího neexistuje," řekne pevným hlasem otec a tím ukončí celou debatu.

"Půjdu se připravit," zvednu se od stolu a bez dalšího slova se vrátím do pokoje.

*******

"Takže dneska poprvé uvidíš jeho šéfa?" Odpovím jí "bohužel ano."
Amy je moje kamoška už od dětství. Nikdy mě nesoudila za to, ze moje rodina je bohatá až se učím doma. Naopak tu vždy byla pro mě a měla mě ráda takového, jaký jsem.

******

Přijdu domu těsně před pátou hodinou. Matka je ve své pracovně a píše nějaký článek a táta odjel do práce vyřídit pár klientů. Vyběhu schody do svého pokoje. Na posteli mi leží bílá košile, černé sako a černý motýlek.

Dojdu do koupelny, hodím rychlou sprchu, pak si upravím vlasy a navoním se voňavkou od otce k mým 18. narozeninám. Pal se převléknu do toho oblečení.jak tak koukám do zrcadla říkám si "ty roky dřiny za to stály." Sako mi bylo napasované a zvíraznilo mi to mé svaly. Sejdu schody, kde už na mě čekají rodiče. Matka nestačila popadnout dech když mě uviděla. Otec mi řekl "jsem na tebe pyšný synku." Společně nasedneme do auta a řidič nás odveze před jakousi obrovskou vilu. "To je jeho?" Pohlédnu na otceY

"Ne. To je firemní vila na podobné akce," odpoví mi. Překvapeně přikyvnu a vejdeme dovnitř. Všude jsou slušně oblečení lidé, hraje tu nějaká trapná hudba a podává se tu šampaňské. Mě ho samozřejmě nedají, protože mi ještě nebylo 21, do kterých mi zbývá ještě necelé 3 roky.

"Dobrý večer," Pozdraví otce par lidí a slušně odpovíme. Dojdeme k baru, kde si dá otec skleničku whiskey a tam také ukotvíme.

"Nepij tolik," napomene ho šeptem matka.

"Jsem dospě-" zasekne se, protože mu do řeči vstoupí cizí chraplavý hlas.

"Dobrý večer," pane Foxi. Tohle je má žena Elisabeth a můj syn Jackob," tátův šéf políbí mou matku a klouby na ruce a poté svůj zrak na mně. Semnou si potřásl rukou a pak se mi zahledí do očí. "Takže se vám váš večírek líbí?" začne otec.

"No jistě," podíval se na mého otce a řekne "nelíbí se mi, jak jste donutil vaší manželku a syna, sny s vámi trávili celý večer u baru jen, abyste tu mohl nasávat," výčet mu.

"Omlouvám se," hlasne otec.
"To nestačí! Tohle není to, co ve firmě potřebujeme, takže se buď seberte nebo vypadněte!" rozkřikne se a tím upoutá pozornost několika lidí kolem nás.

"A dost!" Takhle s mým otcem mluvit nebudete!" Ozvu se pro změnu já.

"Prosím?" Pohlédne na mě překvapivě.

"Říkám,že takhle s ním zacházet nebudete! Je to milující otec co se umí postarat o svou rodinu, odvádí dost dobrou práci. Vy jste ale jeho opak. Jste arogantní, egoistický, hrubý, násilnický a na nikom vám nezáleží. Jste ten nejhorší člověk, jakého jsem kdy potkal," postavím se blíž k němu a parkrát ho štouchnu do jeho hrudi.

"Jackobe!" okřikne mě otec.

"Co?! Chceš se jo snad do konce života bát? Není o nic víc lepší jak ty,"

" a dost! Jdeme domů!" Popadne mě otec za ruku a odtáhne do auta. "Co to mělo znamenat?!To si přehnal," matka si sedne vedle otce a snaží se ho uklidnit a všichni tři vyjedeme domů.

⭐️Stín v lásce⭐️Where stories live. Discover now