"Jackobe, hlavně na něj nekřič a buď milý, ano?" sdělí mi otec a těsně před tím, než ta zrůda, co řekla mému otci ať si jí vezmu, vejde s dcerou do našeho domu.
"No jo," protočím očima a s falešným úsměvem na tváři otevřu vchodové dveře, ke kterým zrovna egoistická opice s její dcerou, co mi zkazí život.
"Dobrý den," zářivě mi můj úsměv oplatí. Pozvu je do vnitř a posadí se do obýváku. Můj otec s matkou jsou v pracovně.
"Tak co semnou chcete probrat?" zvednu jedno obočí.
"Váš otec se o něčem zmiňoval," připomeňte mi.
"O ano! Jen, že chci počkat do dvacetijedna, což bude za necelé tři roky," přikývnu.
"Dobře. Dál vám chci sdělit, že se o víkendu ke mně nastěhujete," řekne a mě se v tu chvíli zastaví srdce.
"Jako vy, já a vaše dcera v jednom domě?" Vyděšeně si prohrábnu své vlasy.
"V Bytě," opraví mě. "Budete manžele a musíte si na sebe zvyknout,"
"A není to moc brzo? A navíc ještě nejsem plnoletý," na sucho polknu.
"Jen s námi budete bydlet," pokrčí rameny. "A také vás zvu do kina. Jako na seznámeni,"
"Dobře. V kolik?" Pohlednu na hodiny, které ukazují půl šesté.
"V šest. Počkám tu, než se připravíte," pohodlně se rozvalí po křesle. Překvapeně se zvednu a dojdu do svého pokoje. Dám si tedy rychlou sprchu, Obleknu si černé kalhoty s dírami a bílé tričko a modrou jeansovou bundu. Doladím to červými kotníčkovými botami. Ještě obeznámím své rodiče a vyrazíme. "Dám své dceři peníze a dojdete si na večeři." Myslel jsem, že pojedeme hned do kina, ale on zatočí do prava směrem do centra.
"A kdo ne?" Usměju se.
"Pravda. Půjdeme tedy tam, pak do kina a nakonec s menší procházkou dostanete k vám domů," seznámí mě s dnešním plánem. Pak nastane ticho.
"Pověz mi něco o sobě, když už budeme ti manželé," pobídnu ji.
"A co by jsi chtěl vědět?" Pohlédne na mě.
"Cokoliv prostě mluv,"
"Dobře. Jmenuji se tedy lucy fox. Je mi devatenáct.
"Mluvíš, jako kdybychom byli na nějaký seznamce," zasmějeme se. Má docela hezký smích.
"Mám malého bratra, který žije s mou matkou. Otec před nedávnem zemřel," jeho klidný výraz se změní v vystrašený
"To mi je líto," zastavíme se a položím jí svou ruku na rameno. Překvapeně na ní pohlédne a když mi dojde, že se jí dotýkám, odtáhnu se.
"V pořádku. Mám ráda běh, hudbu, tanec, spánek, sporty, psi a oblečení," poslednímu se zase oba zasmějeme. "A co ty?" Pohlédne na mě.
"Já?" Ukážu na sebe. "Nejsem nějak zajímavý" pokrčím rameny.
"Chci tě taky víc poznat, tak prosím mluv," řekne klidným a upřímný hlasem.
"Jmenuji se tedy Jackob white, je mi devatenáct a studuji domácí výuku. Miluju workout, běhání. Rád kreslím, sportuju, spím, koukám na filmy a seriály a trávím čas s mou kamarádkou Amy," do řeknu a nad představou Amy se trochu pousměju.
"Jsme tu," ukáže na menší budovu s nápisem KFC. Otevřu ji slušně dveře a pak vejdu já. Spolu dojdeme k pokladně.
Objednáme si a pak si i s jídlem sedneme ke stolu pro dva o oknu. Venku už je trochu šero a na nebi si prohrávají červánky, což je nádherné."Takže jackobe, na co půjdeme?" Vezme si do úst první hranolku a trošku se culí.
"Doufám, že máš ráda horrory," zazubím se."No jasně teď je v kině Anabell,"
"Super! Viděla jsi tu jedničku? A nebo sinister?" Začnu mlít jedno za druhým.
******
"Kam si chceš sednout?" Vejdeme do prostorného sálu. Ukážu mu, ať mě následuje a vydám se úplně nahoru a doprostřed. "Dobře," sedne si do jednoho křesla a já vedle něj. Posadí na sebe popcorn a film začne. Ze začátku to bylo v pohodě, ale pak začali ty horší scény tak se celkem bála tak jsem lucy za ruku. Překvapivě na mě koukala, ale pak mi jí stiskla a do konce filmu nepustila.
"Docela to šlo," pokrčím rameny. "Ale ty jsi byla nějaká vyděšená"
"Miluju horrory, ale taky se u nich dost bojím,"
"Já taky, ale pšt," přiložím ukazováček ke rtu a udělám pšt, což je dost sexy ^^.
"A teď kam?" radši se podívá se před sebe, aby do něčeho nenarazila nebo nezakopla.
"Přes park ke mě," ukáže na stromy pokrytý park. Trochu jí začne být zima, ale neřekla to, tak jsem ji radši půjčil bundu. Celou cestu jsme mlčeli a užívali si toho ticha. "A jsme tu," ukáže na svůj dům.
"No jo," přikývnu. "Takže díky za hezký večer a zase někdy?" Odříkám klasickou větu.
"Jsi ten typ, co má rád klíště nebo ten, co je originální?" Vypadne ze mě. Trochu se nad tím za myslím.
"Mám rád klíště, ale jsem originální," usměju se na ní.
"Takže jiný," shrne to. "A to se mi líbí," dodá. Pomalu se k ní přiblížím a chytnu jí za tvář a ona okamžitě ztuhla. Dal jsem ji pusu jen na tvář.
"Uvidíme se ráno," jen přikývnu, ale pak se zarazím.
"Ráno?"
"Půjdeme spolu běhat," odpovím jí dobře.
YOU ARE READING
⭐️Stín v lásce⭐️
Roman d'amourJsem Jackob, mám skvěle rodiče. otec má problémy v práci a snaží se je vyžehlit a jeho šéf mu rozkáže abych si vzal jeho dceru. Chcete vidět jak to dopadne tak si přečti tuhle knížku a uvidíš ⭐️