Part 1 - Az utazás

2.2K 56 2
                                    

- Ali, mindennél jobban szeretlek... És csak veled szeretnék lenni...

ÁLLJ! Ennyire előre azért ne haladjunk. Kezdjünk mindent az elejéről.

Karácsony első napján itt, Szombathelyen minden nagyon üres. Vajon ilyen üres lesz a Liszt Ferenc Repülőtér is holnap? Remélem, de mind tudjuk, ilyen nem lesz. Hogy hova utazok? Dominikára, hisz a játék már vár rám. A 24-ét még itt töltöm, viszont reggel korán el kell indulnom, hogy egyátalán Budapestre eljussak. Márton Alexandra néven anyakönyveztek 22 évvel ezelőtt a Szent László Kórházban. Magyar születésem ellenére latin vér is folyik ereimben, elhunyt édesapámnak köszönhetően. Édesapám hivatásos olimpiai bajnok sportoló volt. A halálakor én 2 éves voltam, akkor a kevés kis gondolkodásommal döntöttem el, hogy követem példáját: Sportoló válik belőlem. 3 éves korom óta labdarúgó vagyok, már Bajnokok Ligáját nyertem a csapatommal. Mellette Európa Bajnom táncos vagyok, és hobbiból extrém sportolok (BMX, Parkour stb).

Sokak ilyenkor már kezdenek ünnepelni. Hogy én mit csinálok most kivételesen: a pincén keresem a nyári ruháimat. Dominika a monszum éghajlatáról híres, tehát télen míg itt meg lehet fagyni, az ottani területen bőven tudják élvezn a "nyarat". Egy hatalmas zsák ruhával a kezemben sétáltam be a szobámba, majd folytattam a pakolást. A holnapi szettemet már kiválasztottam.

- Ali, gyere vacsorázni!! - kiabált be az ajtómon anyukám. Ennyi ideig pakolhattam, hogy beesteledett?

Gyorsan lementem megvacsorázni. Ez az utolsó napom itthon, és még vár rám egy pár dolog.

Vacsora után felmentem lezuhanyozni, fogat mosni, majd alvás előtt még beszélgettem egyet a csapattársaimmal. Ugyanis Palik Laci csinált egy Messenger csoportot, amelynek a neve "Bajnok Csapat 2020". Mióta kiderült, ki jutott be, minden nap beszeélgettünk, és már most megszerettük egymást.

(Részlet a másfél órás beszégetésünkől)
Dávid Tóth: Mindenki pihenjen, holnap van a nagy nap!! :D
Kótai Mihály: Én már nagyon várom
Alexandra Márton: Ahh én is. Szuper jó lesz.
Kempf Zoltán: Ellenőrzésen találkozunk?
Mindenki: Aham :)
Kempf Zoltán: Okés. Na jóéjt mindenkinek! BAJNOKOK!!
Alexandra Márton: Jóéjt :)))

Ezek után kikapcsoltam a netet, a telóm töltőre dugtam és bevetettem magam az ágyamba. Nem nagyon tudtam elaludni, mert 

Jatekban... En es a Csapattarsam // Zozo Kempf (Exatlon Hungary) Where stories live. Discover now