3.Bölüm

10 0 0
                                    

20 eylul persembe

Şunları giyip aşağı indiğimde Aren yerine onun yerini tamamen dolduracak 2 mal beklemiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şunları giyip aşağı indiğimde Aren yerine onun yerini tamamen dolduracak 2 mal beklemiyordum.
Nehir'e göz ucuyla baktığımda Emir'i stalklıyordu.Elif'de aynı şekilde Berke 'yi...
"Okula gidiyoz okula" söylenip arabaya bindiğimde ikiside arka koltuğa oturdu ."Mallar neden arkaya oturdunuz onu geçtim kapı neden açık" hiç oralı değillerdi."Adam kesiyoz biz beraber" bi anda ön kapı kapanınca yanımda oturan Berke'ye döndüm ."Selaaamm" dedi sevinçle iyidi bu çocuk arka koltuğada Emir oturuca a bide Nehir'in yanına oturuca benim gözel kızımın kalbi Mahmut Tuncer halayın girmişti .Tipinden anlarım ben malımı.
Emir"Arin bugün sen bıraksan sorun olmaz değilmi bu göt lalesi sayesinde pat dadanak daldık ama" zaten arabayı çalıştırmıştım bu yüzden sorun olmazdı"Hayır ne sorunu isterseniz hep birlikte gideriz, hatta bazen siz kulanırsınız" arkadaki 2 malı gösterip"Araba kullanamıyor  şunlar bende Türkiye'ye" alışamadım zaten .Nehir ve Elif kaş göz hareketi  yaparken susmak zorunda kaldım.Beni tekrar konuşturan omzuma ne olduğunu anlatmamı isteyen Elif'ti.En ince ayrıntısına kadar her boku anlattım.Tabi hepsi şok.En çokta Aren'in hareketlerine...

26 Eylül çarsamba
Sabah kalktığımda üzerime siyah bustiyer altıma kot şort üzerinede siyah şeffaf yağmurluk giydim.Okula girdiğimde bir çocuk bir kıza tokat atıyodu yanlarına koşarak gidip çocuğun karnına tekme attım.Çocuk birden saçımdan tutup yere fırlatınca boş anıma denk geldi .10 dk falan ayıktım ama sonra tüm okul başımıza toplandı .Biri beni kucağına aldı gerisi yok.

..........................

Gözlerimi açtığımda karşımda Berke, Elif, Emir ,Nehir ve Aren vardı.Elif"Lan gerzekus ne bokuma gidip çocuğun karnına tekme atıyon bu ne cesaret yiğidim" diye cırlamaya başladığında Nehir'de ona katıldı.Berke "Nehir ve Elif sakin kız yeni uyandı bi rahat bırakın ayrıca bugün ikinizde refaakatçi olamazsınız fikrim değişti.Kızı öldürürsünüz." Konu ne ara refaakatçi olmuştu."İyimisin kız?"diye sorunca Berke ,bir gülmedim değil hani çünkü o genelde biraz daha ağırdı Emir ve Aren gibi yooo ASLA AREN KADAR OLAMAZDI."İyiyim" dedim sadece çünkü halim yoktu.2 saat falan sonra herkes koltuklara tünedi telefondan tarihe bakınca bi şok oldum.
30 eylul pazardı
Neyse be uyumuşumdur işte."Eee hangimiz refaakatçiyiz" diye soran Berke'ye baktım .Ya Berke ya da Emir olucaktı başka seçenek olmazdı Elif ve Nehir kalırsa krize girerdim.Aren zaten allahın emri koltukta uzanıp susuyordu ."Yazı _tura " dedi ortaya Emir .Turaysa Emir yazıysa Berke kalıcaktı.Berke parayı 2 defa atıp tutamamış üstüne bide kaybedince Aren sinirlenip "Siktirin gidin ben kalırım" bunun üzerine sanki bu anı bekliyomuş gibi hepsi tıpış tıpış çıktı."Hainlerr" neyse babamı arayıp konuştum Aren Almanca biliyordu bu yüzden Türkçe konuşmuştum.Ben kapayınca Aren konuştu.
"O piçten şikayetçi olucakmısın?"
Olmayı düşünmüyordum hem 18 yaşına giren birinden olursam cezada alırdı uzatmaya gerek yoktu.
"Hayır uğraşamam"
"Ne bokuma gidip tekme atıyorsun peki çocuğa zaten geberip gitcen ölmeden önce atraksiyonmu istedin"
Aslında ölceğimi söylemesi değildi kalbimi acıtan daha çok herkes gibi ölüceğimden bu kadar emin olmasıydı ama tek fark kimse gelip yüzüme karşı ölüceksin dememişti.Bu kalbimi çok acıtmıştı ve gözyaşlarımı tutamamıştım."Benden neden bu kadar nefret ediyorsun?" Kafasını bana çevirdi ve düz bir sesle "etmiyorum"dedi." 2 ay sonra geberip gitcem senin bana acımanı istediğim kadar kimsenin acımasını istemedim.Bak sen yaşamak istermisin istemezmisin zerre umrumda değil ama ben istiyorum ve sen ve senin gibiler buna engel olamaz"hızla ayağa kalktı ve çenemi sıkıca tuttu."Laflarına dikkat et canımı sıkmaya başladın" kafamı yastığa vurup giderken tiz bir çığlık attım dikiş kısmını sertçe eliyle tutmuştu çünkü dönüp bana bakarken şok olmuştu.Sanırım kanlar içindeki yastığı görmeyi beklemiyordu.1 saat sonra.Aren karşıda koltukta oturuyordu. Birşey söylememe taviz vermeden "Kes sesini" dedi ve beni yatakta ittirerek yanıma uzanıp uyudu.Peki ben nasıl uyuyacaktım.Yakındanda çok yakışıklı vicdansız "Beni kesmen bittiyse yat artık!!!"sıçtım yataktan kalkıcakken" deneme bile " demişti bu yüzden başka birşey bulmalıydım."Kafam acıyor" diyip sızlandığımda gözlerini açtı ve kolunu kafamın altına koydu.Ohaaaaaaaa düştüm oldum bir an ama hemen toparlandım.

ARENDEN
"Kafam acıyor" dediğinde bıkkınlıkla gözlerimi açtım ve kolumu kafasının altına koydum o bu yaptığıma şasırmıştı ama ben daha çok şaşırmıştım .
Garip şekilde kokusu güzel gelmişti.Umursamadan uyumuştum.Uyanma sebebim Arin'in tiz ama bi okadar kısık sesle çıkan çığlığıydı. Benimi uyandırmamaya çalışıyo beynimimi sikiyor anlamadım."Ne bağırıyorsun kızım" göz devirip elimi gösterdi tamamen kandı "Ya varya ölürdün değil mi rahat uyusan kafam kanamış yineeeeee" MAL BU KIZ.Odadan çıkıp doktoru çağırdım adamda bıkmıştı artık sarmaktan .
Akşam 7 gibi hastaneden çıkıp eve geldik .Arin uyudu hemen yorulmuştu çünkü.Arin ile eve geldiğimizde kimse yoktu .

Salonda şu kadar Salondan soyutlanmış bir bölüm vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Salonda şu kadar Salondan soyutlanmış bir bölüm vardı.Arin'i  oraya koyup kendimde yan tarafa uzandım.Bu kızla işim zordu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ultra  UkalozHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin