18 Eylül Salı
Sabah daha doğrusu öglen 1 gibi uyandım kahvaltıda çok az atıştırıp üzerimi giyindim.Saat 4'e kadar salonda oturup film izledim 4 gibide kapı çaldı.Berke and Elif vs.Nehir and Emir'i içeri alıp kapıyı kapattım.Berke elindeki poşetleri masaya bırakıp "Geçmiş olsun Arin o göt adına özür dilerim" dedi o da sinirlenmişti "Teşekkür ederim ama gerek yoktu bide o GÖT adına özür dileme" dedim göz kırparak .Televizyondan film açıp ortaya abur cuburlarıda döktükten sonra izlemeye başladık .Film bitene kadar konuşmadık herkes pür dikkat filmi izlemişti.Film biter bitmez Berke ve Emir evlerine gitmişti .
Nehir ve Ecede bana günü özetledi.
Ece son dk aklına gelen şeyle bana dönüp "ha birde 2 hafta sonra falan gezi yapılabilir kamp" umursamadım çünkü sevmezdim.
Nehir ve Elif gidince bende çantamı hazırlayıp zıbardım.
19 eylül ÇarşambaŞunları giyip okula gittim.Kuzey ben sınıfa girerken piç piç bakıyordu.Nehir ve Elif 'de daha gelmemişti.Sonra yanıma bir çocuk oturdu ve tanışıp konuştuk baya baya kafa dengiydi sonradan gelen Elif ve Nehir'de zaten dün tanışmış olduklarından ve anlaştıklarından baya iyilerdi .
3.ders tenefüste başım dönmeye başladı sonrada burnum kanadı Berke ve Emir görmüştü sanırım ama hızla arka tarafa yürüyünce onları arkada bıraktım duvara yaslanarak yere oturdum ve ağlamaya başladım
2 dk sonra falan "Rüzgar uyuma bak sakın" diyen Aren malıyla gözlerimi açtım .Arabaya bindiğimizde son ses müzik açtı "heyyy uyumasana kızım" burnuma elim gittiğinde ve dikiz aynasından baktığımda çeneme kadar kan vardı neden bu kadar kanamıştı.Müzik sesi artık canımı acıtıyordu.Hastanede indiğimiz gibi bilincim kapandı.
Gözlerimi tekrar açtığımda karşımda Kuzey vardı .Beni geç farketsede "sonunda" dedi bıkmışcasına "Aynen iyiyim" diye karşılık verdiğimde göz deviren o oldu."Öğrendinmi?"diye sorduğumda başıyla onayladı."Kimseye söyleme "sesim yalvarır gibi çıkmıştı "Neden?"Nedeni olmalımıydı "Kuzey söyleme sadece lütfen" hâla sırıtıyordu""bilmiyosundur şimdi sen 2 ay sonra ölüyorum hadi yaşadım ya felçliyim yada birçok bokluk ha bu yüzden insanlara söyleyip duygusuzca devam etmek istiyorsan bilemem" . Başını salladı "Bakarız ." Sinirleniyordum ama "Aren lütfen çıkarmısın odadan" çık diye bir ses çıktı ağzından.Serumu kolumdan çekip ayağa kalktım o bu yaptığıma umursamadan bakarken ben çoktan odadan çıkmıştım .Hastaneden çıkış işlemlerini yapıp çıktığımda arabasının önünde kollarını çiçek yapıp yaslanmış bir adet Aren'le yolumu değiştirdim o ne yaptı? Kolumdan tutup arabaya itti .Yolda Aren malına ters ters bakarak vede uyuz uyuz hareketler yaparak eve varmıştım.Arabadan inerken kapıyı vurup içeri giriyordumki Aren ayağını koydu arasına"Hopp nereye?"diye sorduğumda beni ittirip içeri girdi."Kendine gel "diye söylene söylene içeri girdim "otur şuraya uyumak yok bide git şu yüzünü sil" sinirli sinirli bakıp yüzümü yıkadım döndüğümde Aren telefonuyla ilgileniyordu.Dışımdan Almanca küfür mırıldana mırıldana evi tavaf ettim "Kes sesini" diye bağıran Aren le yerimde zıpladım."Sen Almanca biliyosunmu ?"kafasını salladı."Hı tamam alınma ya " diyip kaçtım.Saniyeler sonra kolumdan tutup kendine çevirdi "Sen akıllanmadın galiba "dedi sinirle valla akıllandım" akıllandım nolur öldürme beni " ."Arin birşey yapmiycam yine burnun kanıyor sakin" 2 .Salona gidip oturdum .Burnumu gazla bezle tıkadım ve Aren'e döndüm ."Ne oldu Arin?" Başımı salladım "Neden böyle psikopatsın?" Şansımı zorluyorum "Ecelime susadım ondan neyse yatıyorum ben" kaşlarını çattı bittin sen Rüzgar "Uyuma " diye bağırdı "Ne uyuması sadece gözlerimi dinlendiriyorum" göz devirdi .
Tam uykuya giden yolda benzini bitmiş varoşlar gibi kaldım "Arin kalksana heyyy kime diyorum " ben gözlerimi açamazken üzerime dökülen 1 bardak suyla fırladım."Napıyorsun beee?" Diye cırlamıştım omuz silkti."Ayılmadın " dedi ve ben koltukta uzanırken beni en dibe itip yanıma uzandı ."Ne yapıyorsun?"dedim sesimdeki şaşkınlık bariz "Ben yanındayken asla rahat olamazsın malum psikopatım bu yüzden işine bak " sesi herzamanki gibi beni korkutmuştu ama yılmadım.Koltukta ayağa kalktım ve diğer tarafa atlıyordum ki ayak bilediğimi tutup tekrar oturtmaya çalıştı ama bu malın hesaba katmadığı şey benim dengesiz olmamdı.Yerdeydim şuan ve omzumda çok büyük bi ağrıyla 1.74 uzanıyordum .
"APTAL" diyip yere indi ve kolumdan çekip kaldırdı.Omzuma dönüp baktığımda çizilmişti.
"emaaaann nolcak ki"diyip hemen kare bir sargı beziyle yapıştırıp oturdum."Malmısın" der gibi bakan Aren kolumdaki sargımsı şeyi çekip çıkardı ve düzgünce kendisi yaptı .
"Teşekkür ederim"
Gece boyu uyumama izin vermedi ve uyumadımda .