~8. rész~

118 10 0
                                    

Jennie szemszöge

Ma egyedül mentem haza, mert Rosénak volt valami elintéznivalója. Remélem hogy nem csinál semmi hülyeséget. De hirtelen egy hívás megzavarta a gondolatmenetemet. Egy ismeretlen szám hívott, gondoltam felveszem mert ebből úgysem lehet semmi baj.

Kim Jennie, kivel beszélek?-A vonal másik oldalán egy szipogó hangot hallottam.

Szi-szia Jennie, J-Jisoo va-vagyok!- Mondta Jisoo sírva.

Mi történt Jisoo?- Kérdeztem aggódva, mit sem törődve azzal hogy honnan tudja a számom.

Be tudsz jönni a suliba?

Persze, de miért?

Ha eljössz mindent elmondok.-Mondta Jisoo és újra elkezdett sírni.

Elmegyek csak mond el hogy hol vagy.

A-a b. épületnél vagyok az egy-gyik padon.

Máris indulok!- Pont tettem volna le, de a lány megszólalt.

Köszönöm!- Mondta Jisoo szipogva.

Ez természetes.- Ezután letettem a telefont, és elindultam.

A suliban

Mikor bementem megláttam Jisoot összekuporodva ülni az egyik padon. Borzasztó látvány volt.

Jisoo mi történt? Bántott valaki?-Remélem hogy nem bántotta senki, mert ha igen akkor az az ember még megemlegeti.

Li-lisa...- Hirtelen elkezdett zokogni.

Mit csinált?- Kérdeztem idegesen.

Sza-szakított velem.- Hogy tudott egy ilyen gyönyörű lánnyal szakítani?

Jajj drágám gyere.- Majd szorosan megöleltem.

Már 5 perce öleltük egymást, de hirtelen meghallottam valamit. Vajon mi lehetett ez?

Mi volt ez a hang? Gyorsan  megnézzem hogy mi történt. Ha nem baj.

Nem baj, nézd csak nyugodtan. Addig elmegyek arcot mosni...

Rendben, de aztán gyere vissza ide. Pár perc és itt vagyok!- Majd ezzel elrohantam ahhoz a teremhez ahonnan a hang jött. Mikor benyitottam azt hittem hogy rosszul leszek. Nem hagyhatom ezt!

Rosé te mégis mi a fenét csinálsz? Lisa,fogadjunk hogy te kényszerítetted!

Imádom ahogy utálsz /ChaeLisa ff./Where stories live. Discover now