~7. rész~

220 15 5
                                    

/Rosé szemszöge/
Reggel

Eléggé érdekes pozícióban keltem fel reggel, félig szegény Jennien feküdtem. Elhúztam a lábam, és megnéztem az időt. Mikor megláttam hogy már 2 órája elkezdődött az iskola nagyon megijedtem, gyorsan elkezdtem ébresztgetni az alvó lányt.

Jennie, van egy kis baj!-Mondtam nyugodtan.

Mi?-Kérdezte még kómásan.

Öömmm már 2 órát lekéstünk.

Aha... Várj mi? Akkor haladjunk!- Kipattant az ágyból, és elment a fürdőszobába pár ruhával.

Órák után

Épp mentünk volna ki az iskolából, de volt egy olyan érzésem hogy bent kell maradnom. Remélem hogy Jennie nem sértődik meg hogy nem vele megyek.

Baj lenne ha ma egyedül mennél?-Kérdeztem lehajtott fejjel.

Nem baj, de miért? Baj van?-Láttam rajta hogy aggódik, szóval inkább nem mondom el neki az igazat.

Van egy kis elintézni valóm.

Ja jó, akkor otthon találkozzunk. Szia Rosie!- És ezzel ki is ment

Szi...- Hirtelen kaptam egy üzenetet. Lisa küldte, azt írta hogy menjek vissza a terembe, mert mondani akar valamit.

Elindultam a terembe, már majdnem ott voltam, de megláttam Jisoot sírva kirohanni az említett teremből. Vajon mit tervez Lisa? Néhezen de beléptem a terembe. Lisa az egyik padon ült és zenét hallgatott, de mikor észre vette hogy bent vagyok kivette a füléből a fülhallgatót.

Rosie drágám, nagyon hiányoztál anyunak.- Elkezdett egyre közelebb jönni.

Mi az hogy anyu?-Kérdeztem flegmán.

Sshh ne beszélj! Élvezni akarom a pillanatott.- Hirtelen neki lökött a falnak, és mélyen a szemembe nézett.
Gyönyörű vagy Rosie!- Elkezdett közelebb hajolni.

Li-lisa mi-mit akarsz?- Kérdeztem idegesen.

Jajj tudom hogy te is akarod- Egy ideig még egymás szemébe néztünk, majd hirtelen megcsókolt.

Egy idő után elkezdett egyre vadabban,úgy mintha már évek óta várta volna ezt a pillanatott, és végre sikerült neki. De mikor egyre jobban kezdtem élvezni benyitott valaki.

Ti mégis mi a fenét csináltok?- Kérdezte Jennie idegesen.

Imádom ahogy utálsz /ChaeLisa ff./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora