° One

6.6K 169 122
                                    

Üzerimdeki siyah oturaklı elbise ve 10cm topuklularımla bu gece ki müşterimi bekliyordum. Elimdeki içki dolu bardağı bitirdikten sonra tezgaha koydum. Bir tane daha istiyecektim ki, salona mafya tipli ama çok yakışıklı 3 adam girdi, üstlerindeki kıyafetlerden zengin ve kadın avcısı oldukları belliydi 3 adamda VIP bölüme geçip oturdular, bu gece şanslıydım galiba, zaten kim 60-70 yaş aralığındaki moruklar yerine 20-30 yaş aralığındaki biri ile sevişmek istemez ki?

Salondaki diğer sürtüklerin ağzının suyu aka aka baktığı VIP bölümüne doğru yürümeye başladım, çakır keyif olduğumdan hafif sendeledim. Kaslı ve oldukça yakışıklı olan adamın kucağına oturdum. Sırıtıp konuşmaya başladı.

"Bakıyorum oldukça hızlısın güzelim. Sevdim seni"

"Başka şeylerdede iyiyimdir, denemek istersen."

Ne demek istediğimi ikimizde iyi biliyorduk. Kahkaha atıp kafasını geriye attı.

"Neden olmasın... İsmin ne güzelim"

"Min Hae, Kwang Min Hae senin ki ne?"

"Jungkook, Jeon Jungkook söyle bakalım ne yapmak istersin."

"Sex?"

"Hep böyle açık sözlümüsündür Hae ?"

"Evet. Artık odalardan birine gitsek iyi olucak küçük Jeon pek iyi değil gibi"

Elimi arsızca erkekliğine götürüp sıktım. Kafasını geriye atıp sertçe yutkundu. Elimin altında hissettiğim ile gözlerimi büyüttüm tanrım bu kadar büyük ve sertini ilk defa gördüğüme yemin edebilirim.

"Bencede gidelim Hae"

Hızla ayağa kalktım odaya doğru gitmeye başladık. Hae tebrik ederim seni tatlım bu gece hem ekstra zevk alıcaksın hem para... Odanın kapısını açar açmaz beni kapıya itti ve kollarını kenara koydu.

Boynuma doğru yönelip emmeye başladı kısık kısık inleyerek onu daha çok etkiledim elimi pantolonuna götürüp düğmelerini açtım bu sırada beni yatağa yatırdı hızlı şekilde pantolonundan ve gömleğinden kurtuldu kaslarını görünce daha çok ıslandığımı hissettim, onlara dokunmak istiyordum.

Hızlıca üstüme çıkıp elbisemden ve ayakkabılarımdan kurtuldu sütyenimden taşan göğüslerimi emerek sulu öpücükler bırakmaya aşağıya inerken elleri arkaya gitti hızlıca sütyenimden kurtuldu. Kasıklarımı öptükten sonra kilodumdan kurtuldu vajinamı yalamaya başladığında titrediğimi hissettim sesli şekilde inlemeye başladım.

"Ahhm siktir gir artık içime jungkook"

Sertçe kendini içime ittiğinde sert şekilde inledim hoşuma gidiyordu inanılmaz derecede zevk alıyordum. O da inlemeye başladığında kalçamı kaldırıp kendimi ona bastırdım, o da boş durmayıp göğüs uçlarımı emiyordu. Zevk noktama geldiğimde hızlanmasını söyledim

"H-hızlan ahmmm ahhh ah ımmm"

İyice hızlandığında boşaldım. Bir kaç vuruştan sonra içimdeki sıcaklıkla onunda boşaldığını fark ettim. Terlemiş vücudunu yanıma attığında üstüne çıktım, köprücük kemiklerine öpücükler bırakmaya başladım yavaş yavaş aşağıya inip kaslarına geldim emmeye başladım.

Yine ıslanmıştım o da şişmişti, penisine geldiğimde elime aldım ve çekiştirmeye başladım sert sert inlemeye başladığında ağzıma aldım saçımı tutarak hem yön veriyor hemde hızını ayarlıyordu, ağzımada titremeye başladığında boşalcağını anladım penisinin üzerine oturup zıplamaya başladım tekrar içime boşaldığında kendimi üzerine bıraktım ve nefes alışlarımı düzelttim. Hızlıca ayaklanıp üstümü giyindim.

"Hey. Neye Hae"

"İşim bitti Jeon, ödemeyi ne zaman yaparsın"

"Ne kadar istiyorsun?"

"500.000₩ sana uyarmı."

"Uyar, al bakalım Haecik."

Elime paraları verdiğinde sırıttım normalde aldığım zevkin 10 katını alımıştım bu gece... tabi paranında. Ben parayı çantama koyarken o giyiniyordu...

"Normalde bu kadar para vermem."

"Ee bana niye verdin?"

"Fazla zevk aldım"

"Bende, teşekkürler Jungkook"

Odadan çıktım şimdi patrona gidip parayı vermem gerek... Neyseki akıllı bir kızım ki aldığım parayı tam söylemiyorum, yoksa o pinti herif 10.000₩ ile beni yollar.

"İşim bitti bay Lee parayı vermeye geldim."

"Ne kadar kazandın Hae?"

"100.000₩ kazanabildim bay Lee"

"100.000₩'MU SADECE BU KADAR MI ! BIKTIM ARTIK SENDEN. TEK BIR ISIN VAR ODA BIR KAC HERIFIN ALTINA YATIP İNLEMEK AMA ONU BİLE BECEREMIYORSUN APTAL!"

Hiç bir şey yapmadan yere bakıyordum bu adamdan nefret ediyordum pislik herif. Ben sanki burda bu işi yapmaktan çok memnunum tabiki ağlamıycaktım onun gibi bir piçin önünde küçük düşemem sonuçta. Hâlâ bağırmaya devam ederken kapı çaldı...

Sadist Daddy [JJK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin