° Six

3.7K 123 27
                                    

Kaçmaya çalışıyordum değil mi. Başaramamıştım, hatta kendi ayağımla ona geri dönmüştüm. Lanet olası araba ona aitti ve arabaya biner binmez onun kötü kızgın bakışlarına mağruz kaldım. Şirin gözüksem işe yararmıydı? Pek sanmıyordum burnundan soluyordu. Gülümsemeye çalıştığımda daha sert bakmış ve bağarmaya başlamıştı

"İlk günden sözümü dinlememeye başladın Hae, Eve gidince bir cezan olucak... Ve bu senin için hiç iyi bir ceza değil! Bir daha asla benden kaçma."

Korkuyordum. O kadar sert bakıyordu ki korkmamak imkansızdı, ne cezası vericekti bana. Bağırmaya devam ederken, suratımda hissettiğim el ile kafam yana döndü. Çok sert vurmuştu, gözlerim doluyordu ama kendimi tuttum.

"J-jungkook b-bir daha olmayacak. S-söz veriyorum. Özür dilerim"

"Nefesini boşa harcıyorsun!"

Eve vardığımızda kolumdan çekiştirerek beni alt katta ki bodruma soktu, soğuk ve karanlık bir yerdi. İçeride bir çok işkence aleti ve bir yatak vardı, yatağın üstündeki büyük güçlü ışık odayı aydınlatmaya yetmişdi... Korkudan elim ayağım titriyordu.

Üstüme doğru gelmeye başladığında bende arkaya doğru gittim yatağa düştüğümde kaçamayacağımı anladım ve, daha çok korkmaya başladım. Jungkook üstümdekileri yırtıp bir hamlede çıkarmıştı, ağlamamak için kendimi sıkıyordum. Beni yatağa bağladı ve işkence aletletinden bir tanesini eline aldı.

Eline aldığı jilet ile bacaklarımdan başlayarak çizik atmaya başladı, canım inanılmaz derecede yanıyordu. Ama o bundan zevk alıyor gibiydi, yüzündeki psikopat gülüşü yaşamım boyunca unutamayacağımdan emindim. Karnıma sert bir jilet darbesi attığında bende sert bir çığlık attım.

"Kes sesini seni pislik sürtük... Bir daha kaçmayacaksın anladın mı ! Sen bana aitsin"

Her tarafımdan kan akıyordu bende artık göz yaşlarımı tutmayı bırakmıştım. Canımın acısıyla kendimi daha fazla tutamadım ve bayıldım.

Üzerime küçük-küçük damlatılan kaynar su ile tekrar gözlerimi açtım. Acıdan bayılmıştım ama bu onun umrunda bile değildi, o hala bana işkence ediyordu. Yalvarmaya başladım, sesim çığlık atmaktan kısılmıştı artık.

"Y-ye-yete-yeter. B-bir daha... y-yapmıy-yapmıyacağım."

"Bencede yapmamalısın Hae! Bu denemelerin sonunda hep böyle cezalar alıcaksın! Ve burdan kaçamazsın kimsede seni kurtarmak için canını tehlikeye atmaz!"

Bağırdı ve elindeki kaynar suyu üzerime döktü yaralarımın sızlaması ile çığlıklarım arttı, boş kutuyu masaya bıraktığında bittiğini düşünüp derin bir nefes verdim, üstünü çıkarmaya başladığında titrediğimi hissettim. Bu halde beni becermezdi değil mi? Tabi ben insan gibi düşünüyordum ama o manyaktı.

Boxer'ını çıkardığında başıma gelicek şeyin ne olduğunu anladım, kısık kısık ağlamaya devam ediyordum. Elimden yalvarmaktan ve ağlamaktan başka hiç bir şey gelmiyordu.

"Evet Hae sıra biraz eğlenmekte. Misafirlerimizin gelmesine daha var sonuçta değil mi bebeğim."

Kafamı hayır anlamında sallayıp haraket edebildiğim kadar çırpındım. Sert şekilde üstüme çıktığında yine çığlık attım, hasta adam gülüyordu. Dudaklarımı kanatana kadar emdi ve dişledi karşılık vermemek için direndim ama bu işe yaramadı. Karşılık vermem için göğüs uçlarımı sıktığında çığlık attım direnmeyi bıraktım. Kestiği yerlere geldiğinde kesiklerin üzerine sulu ama narin öpücükler bıkartı. Gülüyordu ama üzgün hissediyor gibi bana bakıyordu. Bu adamın tedavi edilmesi gerekiyordu

"Ahmm üzgünüm Haecik kendime engel olamadım. Ama artık kime ait olduğunu hep hatırlayacaksın bir tanem, ben hep yanında olucam. Bu günü ikimizde unutmayacağız Haecik."

Ağlamaya devam ettim sesini uzaktan duyuyordum ve ona asla cevap vermiyordum, istesemde veremezdim zaten sesim çıkmıyordu kendimi çok yorgun hissediyordum. Beni aldırmadan tek tek bütün parmaklarını vajinamın içine soktu kesiklerimde ve kasıklarımda oluşan acı birleşmiştim sesim çıkmıyordu artık. Vajinamı yalamaya başladığında kısık kısık inleyerek ağlamaya başlamıştım, bu ona zevk veriyordu.

Yüzlerimizi hizaladığında gözlerine bakmaktan kaçındım ve etrafa baktım, her şey çok bulanıktı. Penisini ani haraketle vajinama ittiğinde büyük bir çığlık attım, kısılmış sesime karşın oldukça sert çıkmıştı sesim. İçimde ileri geri sert haraketler yapıyordu, sert bir şekilde inledi içimde titrediğini hissettiğim penisini dışarı çıkarmadan içime boşaldı. Tek isteğim bu gün ölmeyeceksem bu adamdan hamile kalmamaktı...

Sadist Daddy [JJK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin