Jeon beni sattı... Beklemediğim bir anda yanıma gelmiş ve bana gitmem gerektiğini söylemişti, bana karşı duygular beslemeye başladığını ve kötü bir adam olduğunu, bana zarar vericeklerini düşündüğünü bunun için beni başka birine verdiğini söylemişti...
Yeni geldiğim evde ise tabi ki mutlu değildim... 28 yaşlarında 3 gün olmasına rağmen adını bile bilmediğim bir adamla kalıyordum. Daha doğrusu ızdırap çekiyordum, odamdan çıkmamakta ısrarcıydım...
Yalvarmaktan başka çağrem kalmamıştı, tanrım ya beni yanına al yada Jeon'u bana geri getir...[JUNGKOOK]
Hae ile birlikte içimde kalan son iyi tarafıda bu evden yolladım... Duygularım güçlenmeden ve ona zarar vermeden onu yolladım, ama çok geç kalmışım. Ona olan duygularım hoşlanmanın ötesine çoktan geçmiş... Ona zarar vermeden yallamıştım ama kendime etrafıma daha çok zarar vermeye başlamıştım. 3 gün içerisinde 18'e yakın adam öldürmüştüm... Polisler her tarafta beni arıyordu.
[MIN HAE]
Tam olarak 5 gün 18 saat olmuştu, arayıp özür dileyip beni alacağını düşünerek kendimi avutmam dışında hala odadan çıkmıyordum, onu çok özlemiştim. Gülerken çıkan tavşan dişleri 1 saniye bile aklımdan çıkmıyordu...
Her zaman ki gibi dua ediyordum. Tanrım ya beni yanına al yada benim tavşanımı bana geri ver... Elinden şekeri alınmış çocuk gibiydim...
"Hae sana yemek getirdim kapıyı aç."
"İstemiyorum..."
"Ordan çıkman gerek bunu biliyorsun değil mi?"
"Jungkook beni almaya gelirse çıkarım"
"Hala onu mu bekliyorsun? Üzgünüm ama o seni bıraktı... Seni unuttu bile bence sende unut senin iyiliğin için."
"Gidermisin sen artık."
"Hae iyi niyetimde bir yere kadar tamam mı. Sakin ol ve haddini bil!"
Merdivende sesler duymam beni rahatlatmıştı. Gitmişti sonunda? Salak adamın tekiydi, ama söyledikleri kafamı kurcalıyordu... JK beni gerçekten unutmuşmuydu? Bu da soruydu ya... o Jeon Duygusuz Jungkook'du tabiki unutmuş ve hayatına devam etmişti. Belki şuan başka bir sürtük ile- Her neyse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist Daddy [JJK]
FanfictionMin Hae "Herkesin içinde bir miktar da olsa iyilik vardır diye düşünüyordum. Seninle tanışana kadar!" Başlangıç🍷13.01.2020🍷 Bitiş💫22.03.2020💫 #kurgu 703 #hayalet 247