[JUNGKOOK]
Bıliyorum seni çok üzdüm ama beni bu kadar erken birakman doğrumuydu... Daha sana söylemek istediklerim vardı, söz vermiştim kendime sen ameliyattan çıktıktan sonra sana her şeyi anlatıcaktım. Beni hatırlamanı umucaktım ama sen beni bıraktın ve gittin. Biliyorum Haecik küçük tavşanın seni çok üzdü ama affedicektin beni, çocukken hep yaptığın gibi burnumu sıkıcaktın belki de... Özür dilerim Hae seni korumak isterken kendimden kopardım, sonsuza kadar...
(3 ay sonra)
*Yazarın anlatımından*Deliriyordu Jungkook... Hayaller görüyordu Hae ölmüştü ama Jungkook kabul etmemeye başlamıştı bütün gün boş bir odada kendi kendine konuşuyordu, Hae yanındaymış gibi davranıyordu. En önemlisi ise Jungkook her gece kendine zarar vermeye başlamıştı... Onsuz geçen her gece için bir çizik atıyordu koluna, çizikler derin değildi ama kanıyordu da... Derin çiziklere engel olan yine Hae'ydi aslında Jungkook çizikleri atmaya her başladığında Hae'yi görüyordu... Hae Jungkook'a gülümseyip onu engelliyordu, Hae hep iyi ve güçlü olmuştu bu hayatta şimdi ise hayali ile birini yaşatıyordu. Jungkook'un adamları tedavi edilmesi için çabalıyordu ama Jungkook kimse ile konuşmak istemiyordu işte...
Jungkook o gece yine hayallerinde gördüğü yüzü bekledi, gelmemişti bu sefer... Nereye gitmişti ki yine? Elinde ki jileti yavaşça kavradı ve bileğine bir çizik attı, niye gelmiyordu ki hep gelirdi oysa güzel gülümsemesi ile onu yerden kaldırır ve uyuturdu ama bu gün yoktu... Bu Jungkook'u daha da delirtti işte gözlerinden yaşlar firar ederken çizikleri derinleştirdi... Çizikler derinleştikçe ağlaması şiddetleniyordu ama acıdan değil di gelmedi diye ağlıyordu. Vücudundaki son enerji ile damarının üstüne sert bir çizik attı, banyo kısa zamanda kan gölü olmuştu... Gözleri ağırlaşırken son kez onu gördü gülümsüyordu beyaz tavşana benzeyen dişlerini göstererek. Son kez gülümsedi Jungkook ve son kez konuştu...
"Geliyorum Heacik..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist Daddy [JJK]
FanfictionMin Hae "Herkesin içinde bir miktar da olsa iyilik vardır diye düşünüyordum. Seninle tanışana kadar!" Başlangıç🍷13.01.2020🍷 Bitiş💫22.03.2020💫 #kurgu 703 #hayalet 247