Szaladtam egy ideig, vissza se pillantottam de szerencsére pont a suli azon részén volt az a francos 1-A terem amelyen én éppen Olimpiai futókat ledöntve futkároztam. Megálltam a terem előtt, kifújtam magam majd bementem mielőtt még Shoto ideért volna.
T/n: Sziasztok!
Köszöntöttem a leendő osztálytársaimat majd beljebb invitáltam magamat.
Két fiú köszönt vissza először.
1.?: SZIA!
2.?: HALI!!
?+?: Üdvözlünk a UA-ben!
Kicsit túl izgatottak voltak de én ebben semmi problémát nem láttam.
(1.?) K: Én Denki Kaminari vagyok!
(2.?) M: Én meg Mineta Minoru!
A két fiú, Kaminari és Mineta gyorsan bemutatkoztak míg a többiek villámokat szóró szemekkel figyeltek minket.. pontosabban a fiúkat. "Ezeknek meg mi a franc bajuk van?" Gondoltam.
T/n: Én T/n vagyok! Örülök a találkozásnak!
?: Óvakodj tőlük T/n.
Mondta valaki a tömegből és élőre lépett, pontosan elém. "Most komolyan mi az Isten van ezekkel?"
T/n: Miért is? Tök kedvesek! Amúgyis ki kérdezett téged?
Ekkor valaki belép a terembe.
S: A kurva életve is. Álljatok le.
I: HÉ! Én Iida Tenya az osztályképviselő NEM engedélyezem az ilyen fajta beszédformát!!
S: Nyugi van már. Te is állj le. T/n te velem jössz.
Mondta majd rámnézett és idesétált. Én persze hátráltam mert féltettem a hátsómat de ez nem nagyon segített a helyzeten.
T/n: BOCSI AZ ELŐBBIÉRT!! NEM GONDOLTAM ÁT AMIT MONDTAM!
Már szinte ordibáltam a testemet ledermesztő felélemtől. Ekkor megállt.
S: Jó mondjuk azt, hogy megbocsájtok és, hogy nem tetted rosszabá azt a szar-
I: HÉ!
S: Érzést amit már évek óta magamon cipelek.
Néztem rá nagy szemekkel mert fogalmam sem volt arról, hogy nem csak egy hamis-depis 15 évessel állok szemben hanem valami sokkal rosszabbal.
T/n: f-figyi nem tudtam, hogy—
S: Fogd be. Nem vagyok kíváncsi a kis 'sajnálom' meg 'nem tudtam'-jaidra. Szánalmas vagy.
Ezzel lelépett és egész nap nem látta senki. Gondoltuk hazament vagy valami mert egyik órán sem volt jelen. Egy dolgot viszont itt hagyott... a táskáját.