14.01.2020
Umarım güzel bir kitap olur.Bu işlerde yeniyim :)
❤
Dün akşam taşınacağımızı öğreneceğimi duymamla şoka uğramıştım.Dün anneme sinirlenip biricik yatağıma girdim.Kimse duyup rahatsız olmasın diye sessizce ağladım.
Bütün hayatımın geçtiği bu evden,bu sokaklarda saçma sapan hareketler yapıp oyun oynadığım ve özellikle benim çok sevdiğim mal arkadaşımdan ayrılmak zorunda olmak..Gerçekten en azından benim fikrimi sorabilirlerdi.
Şimdi ise 3 saat sonra yeni evimize gitmek için hazırlanıyordum.
Hiç mutlu değilim.
Art arda ritmik bir şekilde kapı zilini duyunca yüzümde belkide bunun son kez olacağının hüznü vardı.Merdivenlerden hızlıca indim.Kapıya açar açmaz göz yaşlarım benden izinsizce tekrar akmaya başladı.
Jimin de boynuma atlayıp o da benimle birlikte ağlamaya başladı.Bir yandan da sırtıma vuruyordu.
''BENDEN HABERSİZ NEREYE GİDİYORSUN SEN!KİM SANA İZİN VERDİ GİDİYORSUN DİYE KİMSE SENİ BİR YERE GÖTÜREMEZ CESEDİMİ ÇİĞNEMELERİ LAZIM''
''Üzgünüm Jimin,bunun olmasını bende istemezdim.Hadi daha fazla ağlarsan gözlerin şişecek.Bunu istemezsin değil mi?Hadi bavulumu hazırlamama yardım et''
''BANA DİYENE BAK GÖZLERİN BİBER DOLMASI GİBİ BİR DE GİTMEN İÇİN BAVULUNU TOPLAMANA YARDIM MI EDECEĞİM''
''Jimin bağırma saat sabah dokuz.İçeri geçte öyle konuşuruz''
Jimin'i ikna etmekte zorlanmış ta olsam şimdi ikimizde eşyalarımı topluyorduk.O ağlayarak kitaplarımı kolilere yerleştiriyor ben ise kıyafetlerimi tekrar katlayıp bavula koyuyordum.
Jimin masamın üstündeki ikimizin lisenin ilk yılı çekildiğimiz fotoğrafı olan çerçeveyi aldı.Ve bunu görmesiyle daha şiddetli ağlayınca bende tekrar ağlamaya başlamıştım.Şu iki günde ne çok ağlamıştım ben.
''Söz veriyorum Jimin üç haftada bir sen beni görmeye gelirsin sonra da ben gelirim.Sırayla birbirimize gidip geliriz.Görüntülü konuşuruz.Hm? Bu kadar üzmeyelim kendimizi.''
''Nasıl üzülmeyeyim Taehyung?Çocukluğumu geçirdiğim kendisini çok sevdiğim aşırı mal arkadaşımı bırakırken gülüp dans etmememi bekliyorsun.Ben kimin omzunda ağlayacağım.Kiminle dedikodu yapacağım,gecenin bir saatinde kimin evine gelip gizlice pizza gömüp dizi izleyeceğim,kim-''
''Anladım Jimin bensiz yapamayacağın çok şey var ama elden bir şey gelmiyor,sonuçta birbirimizi göreceğiz.''
Jimin de başka çarenin kalmayacağını anlamış gibi yavaşça kafasını yukarı-aşağıya salladı..
Babam bavulumu arabaya yerleştirirken annem kolileri başka bir arabaya ayarlamıştı.Gitme vakti geldiğinde Jimin'e baktım.İkimizde birbirimize sıkıca sarılırken kulağına'Seni özleyeceğim cüce'diyerek fısıldadım.O da sessizce kıkırdadı.İlk defa cüce dememe kızmamıştı.
Araba hareket edince Park ailesinin bize el salladığını görerek aynı şekilde karşılık verdim.
Ani bir sarsılmayla deprem olduğunu sanarak korkuyla yerimden sıçradım.Bu sarsılmanın sebebinin annem olduğunu anladığımda varmış olduğumuzu anladım.Arabadan indiğimde karşıdaki ürkütücü ev beni biraz korkutmuştu.Kafamı sağ-sola çevirdiğimde hiç bir ev göremem beni daha da korkutmuştu.
''Anne burası da ne böyle,neden çevrede hiç ev göremiyorum?Neden yeni(!)evimiz bu kadar eski?Bunu bana açıklarsanız en azından sevinirim''
''Birincisi bu ev diğer evlerden biraz daha yukarıda bu yüzden.İkinci olarak ev çok az eski abartma ayrıca gayet ucuzdu.Ve son olarak kendince trip atmaya çalışma Tae''
Omuz silkerek kendi eşyalarımın bir kaçı ve bavulumu alarak babamla birlikte eve girdim.Girmemle her yerin toz yumakları,kırık tahta parçaları ve kararmış tavana bakmamla işimizin bir hayli zor olacağını anladım.
Babamın bana ait olduğunu söylediği bir üst kattaki arka bahçemize bakan odama gittim.Hoş bir manzarası vardı.Türü fazla ama az dikilmiş çiçekleri,karşıdaki boşluk sis arazi ve dağlığı görebiliyordum.En azından yola bakmıyordu.
Eşyalarımı odama öylece bırakıp annemle babamın yanına temizlik yapmaya gittim.Umarım çabuk biter de evi biraz gezebilirim.
Evet ilk bölüm sıkıcı gelmiş olabilir,ama her şeyi hemen ilk bölümden başlatmak istemedim.Birazcık Tae ile Jimin'in dostluklarını burda görmenizi istedim.İlerde lazım olabilir belki ;)
Sevgi yığınım size gelsin❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʏօʊʀ ɖօʟʟ|ȶǟɛӄօօӄ
FanfictionKim ailesi eski bir eve taşınırlar.Yerleştikten sonra evi merak eden Tae kilitli çatı katına girmeyi başarır.Garip bir şekilde büyük bir sandıkta yeni oyuncağını bulur.