Kitabı silmeyi düşünüyorum :(
iyi okumalar..🌙
Vücudumun hafif bir sallantıya maruz kalmasıyla uyandım.Gözlerimi hafif araladığımda önde siyah şapkalı birisi duruyordu.Yüzünü arabanın içinde ki karanlıktan seçemiyordum.Ona belli etmeden camdan dışarıya baktım.Tahminen saat gece 5 gibiydi.
Bileklerimin sızlamasıyla bakışlarımı yüzümü buruşturarak o tarafa doğrulttum.Bu şerefsiz her kimse onu serbest kaldığımda bir güzel dövecektim çünkü bileklerimi aşırı kalın bir halat bağlamış üstüne bileklerime çizikler atmıştı.
Derin nefes alarak beni kaçıran şahısa baktım.Gözleri dikiz aynasından bana çevrilince hemen uyuma numarası yaptım.Bakışlarını bir kaç saniyedir halen hissedince kendimi kaşınan burnumu hareket ettirmemeye çalıştım ama durumum zorlaşıyordu.
Şahısın telefonu çalmasıyla-Allah'a şükürler olsun ki artık burnumu omzumla kaşıyabildim fark ettirmeden- dikkatı dağılıp yola döndü.Sağa çekti ve bana son kez bakıp telefonunu alıp dışarıda konuşmaya çıktı.Üstüme kapanan kapı ile hemen fırsattan yararlanmaya çalışarak oyuncak halime dönüşmeye çalıştım ki iplerden kurtulabileyim.
2 saniye sonra korkudan mı yoksa şoktan mı ağladığımı bilmiyordum.Dönüşemiyordum!Bu benim tek kaçış yolum olabilirdi ve o da olumsuz yanıt vermişti.Dışarıya baktığımda pisliğin hala telefonda konuşuyor olması belki arabada bir şey bulabileceğim umudunu verdi.
Hemen doğrulmaya çalıştım ama boynumda ki çatlak kendini bana hatırlatmak istercesine bıçak saplarcasına bir acı verdi.Acımı yok saymaya çalışıp derin bir nefes aldım ve ön tarafa doğru eğildim.Birbirine halat sayesinde yapışık olan ellerimle torpido gözünü açtım.İçeride gördüğüm eşyalar ile heyecanla gülümsedim.
Hemen maket bıçağını ve silahı aldım.Dışarıya baktığımda beni kaçıran kişi hararetli bir konuşma yaparcasına ileri geri gidiyor ellerini havada sallıyordu.Acele ile el ve ayak bileklerimde ki kalın halatları kesmeye çalıştım.O kadar hızlı yapıyordum ki nerdeyse 20 saniye de halatlarımı kesmiştim.
Yüzümde ki gülümsemeyle silahın içinin dolu olup olmadığını kontrol ettim.Silahın içinde 5 kurşun vardı.Kurşunları iyi kullanmalıydım.Hemen eski pozisyonuma dönüp halatları sanki bağlıymış gibi hafifçe dolamış maket bıçağı ve pantolonumun içine yerleştirmiştim.Bol tişörtümden dolayı gözükmüyordu.Tekrar uyuma numarası yaptım.
4-5 dakika sonra adam yeniden gelip arkasına dönüp bana tekrar bakmıştı.Önüne dönüp arabayı çalıştırmaya başlayınca aniden kalkıp maket bıçağını boynuna saplamıştım.Adam şaşırıp elini elimin üstüne koyup çekmeye çalıştı.
Bıçağı tekrar çıkarıp bu sefer karın boşluğuna sapladım.Adam çığlık çığlığa kalınca bir kolumla boynunu sarıp diğer kolumla maket bıçağı kafa hizasına getirince adam "lütfen yapma"diyerek inledi.
"Sorularıma cevap ver,Beni neden kaçırdın!"adam yutkunarak bana baktı ve kafasını hızlı şekilde sağa-sola salladı.
"Ben s-sadece ailemi korumak için yaptım.Eğer seni ona götürmezsem küçük kızımı ve karımı öldüreceklerini söylediler.Ü-Üzgünüm AH!"
"Peki beni kaçırmadan önce dediklerini nasıl açıklayacaksın!"
"N-ne?Ben sadece buluşma noktasına gelip arabayı birisi tarafından aldım ve sürdüm.Görevim seni sadece Bay S.'ye götürmekti.Kaç-kaçırmak değil!"
Gözlerimi büyülterek sordum;"Bay S. Kim?"
"Bende bilmiyorum sadece akşam eve giderken yardımcıları geldi ve beni tehdit ettiler.Ve bir damla verdiler.Senin dönüşmesini ne engelleyecekmiş anlayamadım onu ama ne derlerse yaptım."
Kaşlarımı çatarak;"Peki bunun etkisi ne zaman geçecek" diyerek sordum.
"45 dakika sonra sanırım-AH"gözlerimi kaçırarak sordum:
"Başka bilmem gereken bir şey var mı?"
"Seni 4km ötede ki Fabrikaya getirmemi istemişti"
Gülümsedim.Yapmamam gereken özelliğimi onda kullanacaktım çünkü onun küçük bir kızı vardı ve babasız kalmasını istemezdim.Ellimi yaralarına koyarak bastırdım.Adam çığlık çığlığa kalarak beni itmeye çalıştı.10 saniye sonra çekildim ve yaralarını iyileştirdim.Adam şaşırarak bana döndü.
"Şimdi bana bir kaç kurşun daha ver ve sessiz sakin ayrıl buradan,evine ailenin yanına dön.Eğer o adamlara benimle ilgili bir bilgi verirsen sana yaptığım şeyi aramızda ülkeler olsa bile saniyesinde geri alabilirim.Ve aldığım anda ölürsün."
Adam minnettar şekilde bana bakıp elime 7 tane daha kurşun bıraktı ve arabası ile beni bir benzinciye bırakıp gitti.
Hemen benzincide ki mini-markete girip çalışanın telefonunu kullanıp kullanamayacağımı sordum.Çalışan kız götünü başını oynatarak bana verince içimden gözlerimi devirerek telefonu aldım.Kız bilmiyor ki benim TAŞŞ gibi bir sevgilimin olduğunu.
Hemen bebeğimin numarasını tuşladım.Çalıyordu ama açmıyordu.İki kez daha aramayı denedim ama açmayınca sıkıntıyla Jin'i aradım.1 dakika sonra uykulu sesi duyuldu;
"Aloğhjk?" (BURAYI YAZARKEN ÇOK GÜLDÜM ICLSLCLSŞPFKF HAYAL EDİN BİR JİN'İN BÖYLE DEDİĞİNİ OF KZKDLCLSŞLCŞDDLCJ)
Gülerek cevap verdim;"Jin benim,Jungkook".Hatta bir kaç saniye sessiz durdu.Çıkardığı hışırtı ve kapı sesini işittim.
"AA JUNGKOOK YOK AY YETİŞİN KOMŞULAR YARALI KAÇMIŞ!"
İnce sesi kulaklarımı hasar verirken sesimi durabilmesi için hafif bağırarak"ALOO BEN TELEFONDAYIM JİN,BENİM KOOK"
"He tamam"Bu kadar çabuk sakinleşmesine güldüm.
"Ben akşam uyandım ve o esnada birisi beni kaçırdı.Şimdi söyleyeceğim adrese beni gelip alabilir misin?Yarım saat sonra bebeğe dönüşeceğim ve bu 1 hafta sürecek.Bir gücümü kullandım çünkü.."
Hemen bulunduğum adresi ve gizlice dönüşünebileceğim bir yer bulup ona söyledim ve telefonu sahibine geri verip tuvalete girdim.Hızlıca elimi yüzümü yıkayıp kurulandım.Omzumda ki çatlağa bakınca çatlağın daha da büyümesi beni daha da endişelendirmişti.Hemen buluşacağımız yere gittim ve onu bekledim.
Beklerken dönüşmüştüm bile,aradan bir buçuk iki saat geçti ve Jin görüş alanıma girdi.Beni alıp arabaya bindirdi.Ve telefonunu görüş açıma sokarak anlattı;
"Bak bu dediğin kadının ailesinden.Adresini zar zor buldum.Buradan 13 saat uzaklıkta.Gidelim diyorsan 2 kere göz kırp."
Gözlerimi iki kere hızlıca üst üste kırptım.Bana gülümsedi.
"Senin için her şeyi yapmaya hazırım dostum.Özgürlüğüne!"diye bağırdı ve gaza bastı.
İçimden Jin gibi bir arkadaşa sahip olduğum için teşekkür ettim.O olmasa şimdi ne haldeydim..
Taehyung'tan;
"Bırak beni seni sapık!"
"Bebeğim yapma böyle ama ailen seni bana emanet etmişken yaramazlık yapamazsın"dedi.Sinirden ve korkudan ağlıyordum.Şerefsiz kuzenim bana rahatsız edici şekilde kollarımdan tutarken sadece yardım bekliyordum..
Bölüm bitti..
Kankalar sonunu değiştirdim bölümün çünkü yanlış olduğunu düşündüm tecavüz gibi artık ne kendim yazmayı ne de başka bir yerden okumayı bıraktım.Çünkü haberlerde görüyoruz yani bunun kolay ve normal bir şeymiş gibi davrandığımızı(hepimiz için demiyorum tabiki lütfen yanlış anlamayın)fark ettim.İşte sebebi bu neyse umarım anlayış gösterirsiniz göstermeseniz de umrumda olmayacak çünkü benim kararım bu.Sizleri seviyorum😽😽Oy sınırı-25
Yorum sınırı-40
Hadi bb👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʏօʊʀ ɖօʟʟ|ȶǟɛӄօօӄ
FanfictionKim ailesi eski bir eve taşınırlar.Yerleştikten sonra evi merak eden Tae kilitli çatı katına girmeyi başarır.Garip bir şekilde büyük bir sandıkta yeni oyuncağını bulur.