Medyaya koyduğum,izlediğim her seferde gözlerimi dolduran,yüzümde kocaman bir gülümseme bıraktığı bebeklerimin olduğu videoyu izlemenizi şiddetle öneririm.Bunu çoğu taekook shipperler izlemiştir ama siz yine izleyin bence :)
İyi okumalar dilerim😘
Odadan çıkıp kapıyı kapattım.Tam kapının önünden ayrılıyordum içeriden hapşırık sesi duydum.Kaşlarımı çatarak odama tekrar girdim.
Gördüğüm manzara ile şaşırıp kalmıştım.
''E yuh ama artık''
💫💫
Olduğum yerde kalakalmıştım.Çünkü odamda lanet olası derecede yakışıklı olan yalancı pislik duruyordu.
Tam babama sesleniyordum ki cama doğru hızlıca ilerlemeye başladı.
''Tamam babamı çağırmayacağım!Yeter ki şuraya otur ve sorularıma cevap ver''
İlk önce tereddütle baktı.Kafasını hafif yana yatırıp sorumu düşündü sanırım.Ve bunu yaparken bir tavşana benziyordu.Onun cazibesine kapılmamalı kötü polisi oynamalıydım.Evet,çok mantıklıyım.Böyle devam Tae!
Sonra kafasını sallayıp yatağıma oturdu.Dudaklarını yalayıp gülümseyerek bana baktı.Gözlerim ince pembemsi dudaklarına bir kaç saniyeliğine kaydı.Ama sonra hemen gözlerine bakmaya devam ettim.
''Sor bakalım''deyince boğazımı temizledim.
''Geçen sefer nasıl o kadar hızlı kaçtın?''
Gözlerini kaçırıp dudağını ısırdı.Kafası çok karışık gibiydi.
''Işınlanma yeteneklerim var?''
Buna gülmek istedim ama suratımı ciddi tutmaya devam ederek tek kaşımı kaldırdım.
''Camdan atladım işte sonra koşarak uzaklaştım''
Tabi ki bu söylediğine inanmamıştım.Odam 2.kattaydı ve camdan atlasa bir yerleri kırılırdı.Ya da en azından vücudunda çizik izleri falan olurdu.
''Bana doğruyu söylemezsen ceza vereceğim.''
Gözleri bir an ışıldadı.
''Ceza mı?Versene bana ceza.Böyle ate-''
''Hayır öyle bir ceza değil seni aptal.Sana ev işleri vereceğim.''
Dudaklarını büzerek hayal kırıklığına uğramış bir ifadeyle bana baktı.
'Bebek gibi,yerim'
Bir dakika,ne?
İç sesimin dediklerini unutarak yalancı yakışıklıya döndüm.
''Hadi be seni mi bekleyeceğim ben?''
''Bebeğim bu soruyu geçsek?''
Ha?
''B-ben senin bebeğin değilim.Deme öyle şeyler.Söyle artık arkadaşımı almaya gitmem gerekiyor.''
''Saat daha bir ?Altıda almaya gitmeyecek miydin?''
''Belki ben erken gitmek istiyorum.Yolunu gözleyeceğim pamuk şekerimin.''
Bir an duraksadım.
''Sen Jimin'i altıda alacağımı nereden biliyorsun?''
Bunu dememle gözlerini büyüterek bana baktı.Yine tavşana benzemişti.Tatlıydı.Ama şuan gözüme korkunç bir sapık gibi geliyordu.İki adım uzaklaştım ondan.Eliyle arkamı gösterdi ve yüzünü korkunç hale getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʏօʊʀ ɖօʟʟ|ȶǟɛӄօօӄ
Fiksi PenggemarKim ailesi eski bir eve taşınırlar.Yerleştikten sonra evi merak eden Tae kilitli çatı katına girmeyi başarır.Garip bir şekilde büyük bir sandıkta yeni oyuncağını bulur.