-2-

2.2K 189 289
                                    


💕

 1 haftanın sonunda evi temizlemeyi bitirmiştik.Babam evin dışında ki delikleri kapamıştı ve babamla birlikte evi tekrar boyamıştık.Ve ciddi anlamda yorulmuştum.

Hayat beni yoruyor, fazlasıyla.

Temizleme işi bitince annemin ve babamın aklına yeni gelen beni okula kayıt işlemlerini neden yaptırmadıklarını sorgulamak oldu.Ben halimden memnundum.Ama beni evde yalnız bırakarak okula kaydımı yapmaya gittiler.

Annemlerin gitmesiyle koşarak oturma odasındaki yumuşak koltuklara zıpladım.Televizyonu sevdiğim dizimi açıp durdurdum.Mutfağa gidip kendime bir şeyler hazırlayacaktım ki aklıma evi temizlemeden önce verdiğim bir söz geldi.Ama şuan bunu umursamayıp dizimi izlemek istiyordum.

💫💫

Kapkara bir odadayım.Etrafı göremiyorum.Birisinin nefesini boynumda hissetmemle ürperdim.Sonra biri tarafından kollar belime dolanıp okşamaya başladı.Bunun gerçekten güzel hissettirdiği gerçekti.Boynumda naif öpücükler başladı ,sıcacık ve yumuşak dudakları vardı her kimse.

Arkamı döndüm.Yüzünü incelemek için dikkatli bakmaya çalıştım ama pek belirgin değildi.Boyu uzundu.Onu incelemeye devam ederken bana yaklaştı ve sıcak dudaklarını bana yaklaştırdı.Aramızda santimler vardı.Gözlerimi sıkıca kapattım.Ama o sırada sol gözümün altına bir sıvı döküldü.

Gözlerimi araladım.Karşımdaki tanımadığım çocuk gitmişti.Parmaklarımı sıvının döküldüğü yere sürdüm.Burnuma yavaşça getirdim ve kokladım.Kokusunu tahmin edemeyince kararsızca parmaklarımı ağzıma götürdüm.

Dilimle yavaşça parmaklarımı yaladım.Acımsı bir tat bu..kan?Arkamı hızlıca döndüm ve göğsümde giren kurşunla çığlık attım.Karşımdaki çocuk kahkaha atıp yanıma geldi.Dudaklarımı kısa bir şekilde öpücük kondurup öylece gitti.Kurşunun olduğu yer daha fazla acıtmaya başlarken çığlık çığlığa kaldım.

Sıçrayarak gözlerimi açtığımda ter yüzünden sırılsıklam olmuştum.Sıkıntıyla ayağa kalktığımda halen televizyonun açık olduğunu gördüm.Televizyonda kanallar gidip geliyordu.Televizyonu kapatıp duş almak için banyoya girdim.

Koridorda yürürken annemlerin odası açıktı.Kapıyı yavaşça araladığımda içerde kimseyi göremedim.Neden halen gelmemişlerdi?Bunu sonra düşünecektim çünkü tam anlamıyla bok gibi kokuyorum.

Şarkı söyleyerek duş alırken bir şeyin kırılma sesini duydum.Biraz tedirgin oldum ama ya babamlar gelmiştir ya da yanlış duymuşumdur diye geçiştirdim.Hızlıca işimi bitirip belimdeki havluyla odama ilerledim.

Tam üst kata odamın olduğu kata çıkacakken televizyondan ses geldiğini,hışırtılı sesler çıkarttığını duymamla durdum.Ben televizyonu kapatmıştım..sanırım.Odaya tekrar girmemle neler olup bittiğini anlayamamıştım.Sanırım annemle babam benim ağzıma sıçacaklardı. Televizyon sırtüstü yere düşmüştü.Televizyonun ekranı çatlamış ve bir resim açıktı.(Medya*)

''BUNU HANGİ SİKTİĞİMİN YAPIYORSA ONU BULDUĞUM YERDE TERS DÜZ SİKERİM.BULDUĞUM YERDE SIÇICAM SENİN AĞZINA LAN ,KÜÇÜK GÖT, OROSPU ÇOCUĞU''

Televizyonda ki resmin neden açık olduğunu sorgulamak bile istemedim çünkü yaşanan her şey garipti.

Sinirle odama çıkıp kıyafetlerimi giydim ve aşağı inip etrafı topladım.

Hadi bunu ailene açıkla desem nasıl açıklayacaksın mal.Hayaletler mi yaptı diyeceksin.Tam bir gerizekalısın.

''SUS!''

ʏօʊʀ ɖօʟʟ|ȶǟɛӄօօӄHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin