🌙🌙
Gözlerimi açtığımda ilk önce tepeden gözlerimi yaşartan güneşi sonra da ıssızlığı gördüm.Uzandığım yerden usulca kalktım,başım dönüyordu.Ayrıca susamıştım.Çölde yapayalnızdım.'Bir canlı vardır' en azından diye düşündüm.Birisini,bir şeyi bulmak için yürümeye başladım.
Sıcaktan ve susuzluktan çırpınırken 'neden bunu kendime yapıyorum'dedim.'Eğer birisini bulursam belki bir yudum su verir ya da oturacak gölgeli bir yer bulursun' dedi iç sesim.Bir umutla dakikalarca belki saatlerce yürüdüm.O kadar susamıştım ki her nefes alışımda boğazım sızlıyor,canım acıyordu. Dayanmalı,en azından oturacak gölgeli bir yer bulmalıydım.Başımı dikleştirdim,ama nafile kafamı dikleştirdim anda etraf bulanıklaştı ve yere çarptım.
Sıcak kuma çarptığım anda kum içe doğru akmaya başladı.Şaşırarak ayağa kalkmaya çalışıyordum ama bu imkansızdı.Kum içe doğru o kadar hızlı akıyordu ki sanki benimde onla birlikte gitmemi istiyordu.Zaten kumun istediği en son olmuştu enerjim tükenmişti,bende kendimi kumun akışına bırakmıştım.
Tekrar gözlerimi açtığımda etrafımda bu sefer güneş yoktu,kum yoktu.Daha kötüsüydü.Kollarım ve bacaklarım zincirlerle bağlanmıştı.Bir masanın üzerinde.Böyle saçma ve rahatsız edici şeylere maruz kalmamın bir an önce bitmesini umarak etrafa göz gezdirdim.
Tahminince kocaman büyüklükte bir cam kutunun içindeydim.Arka tarafı bağlı olduğumdan göremiyordum.Kendimi zorlayarak arkama baktığımda içimden bir 'Siktir'geçirdim.Arkada sex oyuncakları raflarda ve yanlarında ben ve yüzü olmayan bir erkeğin arkamdan sarılı tablosu asılıydı.İç sesim'Götü kolla Tae' diyerek bas bas bağırırken gördüğüm şey ile korkum iki katına çıktı.
Etrafım hızlı bir şekilde su ile doluyordu.'En azından su içebileceksin.' diyerek güldü bana iç sesim.Su üstünde olduğum masanın bacaklarının yarısına gelmişti bile.Gözlerimi kapattım ve olacakları bekledim.Su doldu,ağzıma girdi,kulaklarıma,burnuma,sonra her yerimi ele geçirdi.Su yükseldi yükseldi öyle devam etti.
Nefesimi tutabildiğim kadar tuttum.Ama yine işe yaramadı.Ağzımdan su girmeye başlamıştı.Gözlerimi boğulmanın etkisiyle refleksle açtım.Gözlerimi açmamla kutunun sonunda bana doğru koşan bir adam vardı.'Yüzünü göremesem de vücudu epey yapılı.' diye geçirdim içimden.Ve tekrar gözlerim kapandı.
💫💫
Uykumdan sıçrayarak uyandım.Rüyamın daha doğrusu kabusumun her anını hatırlamam ile yüzümü buruşturdum.En son vücudu hoş olan bir adam bana suda koştuğunu ve boğulduğumu görmeme yüzümü buruşturdum.Adamın suda bana koşmasının mantıksızlığına mı gülsem,vücudu kadar yüzünün de iyi olduğunu tahmin ettiğim adamın bana değer verip koşmasına mı sevinsem rüyamda çölde ki sıcaklığı gerçekmiş gibi hissetmiş olmam, uyandığım halde yatağımın ve benim baştan aşağı sırılsıklam olmasına mı korksam ya da oyuncaklı olan kısmıma mı şoka girsem bilemedim.
Annem birden odaya dalıncaya dek düşüncelerim bunlardı.Ama şuan ikimizde şoka girmiş ifadelerle birbirimize bakıyorduk.
''TAEHYUNG BURANIN HALİ NE!ALTINA MI İŞEDİN YA DA BENİ GICIK ETMEK İÇİN SU FALAN MI DÖKTÜN YATAĞA YA!BANA DA ACIYIN BU EVİ BEN TEMİZLİYORUM!''
''Anne bak gerç-''
''BANA BAHANE ÜRETME SAKIN DOĞRUYU SÖYLE!''
''Anne sanki sabaha kadar senin nefret ettiğin birisiyle ilişkiye girmişim de beni yakalamış mısın gibi konuşmayı keser misin lütfen''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʏօʊʀ ɖօʟʟ|ȶǟɛӄօօӄ
Fiksi PenggemarKim ailesi eski bir eve taşınırlar.Yerleştikten sonra evi merak eden Tae kilitli çatı katına girmeyi başarır.Garip bir şekilde büyük bir sandıkta yeni oyuncağını bulur.