-3-

1.9K 215 266
                                    


Kimse kitabı okumasa da öylesine yazmak çok hoşuma gitti.Hakikatten kimse kitabı okumuyor la.Neyse orada bir okuyucu varsa;İyi okumalar dilerim❤︎

Sabah gözlerimi açtığımda hemen kollarımın yanında ki bebeğime baktım.Akşam ona sarılarak yatmıştım.Porselendi ve cidden çok hoştu.Bebeğimin yanağına bir öpücük bıraktım.

''Günaydın ...''

Bebeğimin ismini halen koymadığım aklıma geldi.

Gerçekten ismini ne koymalıydım?

İsminin özel olmasını istiyorum.Benim ismimle uyumlu bir isim olsun ya da isimlerimiz birbirine yakışsın işte.

''Tae!!!Hadi kahvaltı hazır''

Annemin çağırmasıyla isimsiz bebeğimi yatağın üstüne bıraktım.

''Senin için tekrar geleceğim'' diyerek  saçlarını öptüm.Kıyafetlerimi alarak odadan dışarı çıktım.Koridorun sağ tarafındaki banyoya girdim.Bugün zannedersem beden dersimiz vardı.Bu yüzden  serbest gidecektim.Arkasında annemin bana özel hazırladığı karakter olan tata'lı beyaz sweatshirt ve altına gri nike eşofmanımı giydim.Saçlarımı güzel bir şekilde taradıktan sonra aşağıya indim.

''Oğlum nerede kaldın biz seni öldün sandık bu yüzden kahvaltımızı yedik sen tek ye artık''babamın dediğine göz devirdim.

Dolaptan tabi ki favori kahvaltım olan nesquik ve süt çıkardım.Kasenin içine bol bol nesquik döküp geri kalan kısmını kaseden akmayacak şekilde süt doldurdum.Ayakta yerken annem söyleniyordu.

''Ya ben burada kahvaltı hazırlamışım neden onu yiyorsun?Ha onu da çok yemek istiyorsan yine gel ye bir şey demiyorum ama yanında gel kahvaltı da yap''

''Bunu yedikten sonra doyuyorum anne ben''diyerek annemi öpüp çantamı alıp hızla evden çıktım.Çıkarken babamın 'Ben sanki üvey babayım beni neden öpmedi sıpa' dediğini duyarak gülümsedim.

💫💫

Okula girdiğim de birkaç kızın bana baktığını gördüm.Tabii eski okulumda tam bir eziktim.

Jimin bana nasıl giyinip nasıl 'havalı ve dikkat çekici(!)'  olmayı göstermişti.Pardon tehdit edip zorla öğretmişti.

Uymazsam her gün beni arayıp 2 saat konuşup başımı ağrıtacak ve  açmazsam babamı arayıp bütün utanç verici anılarım varsa anlatacakmış.Babam benle dalga geçmeyi sevdiğinden onun dediğini yapmalıydım.O ne yaptığımı görmese bile hissedebiliyordu.Bunu nasıl yaptığından hiçbir fikrim yok.

Ve babam 5 yaşında parkta altıma kaçırdığım anımı şuan olmuş herkese anlatan bir insan.Bu yüzden babamın bunu öğrenmesine izin veremezdim.

Sınıfa çıktığımda Hoseok birkaç arkadaşıyla konuşuyordu.Sırama ilerleyip çantamı bıraktım.

''Hey,Taehyung gelsene''

Ayağa kalkıp umursamazca yürüdüm.Ve Hoseok'a tek kaşımı kaldırarak gülümsedim.

''Bunlar yakın arkadaşlarım;Yoongi,Jin ve Namjoon.Millet zaten size bahsetmiştim Taehyung''

Çocuklara gülümsedim.Arkadaş edinmem gerekiyordu.Eskisi gibi davranılmak istemiyordum.Aklıma gelen anılar ile gözlerimi kapattım.Derin bir nefes alıp gözlerimi açtım.

''Hey bizimle takılıp takılmayacağını sormak istedik,eğlenceli birine benziyorsun''dedi ismi Jin olan yakışıklı çocuk.

''Çocuk geleli kaç gün oldu da eğlenceli olup olmadığını anladın?''diyerek göz devirdi kediye benzeyen benden kısa çocuk.İsmi Yoonji ya da Yoongi olması lazımdı.Büyük ihtimalle ismi Yoongi idi.

ʏօʊʀ ɖօʟʟ|ȶǟɛӄօօӄHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin