???:Boboiboy!
Boboiboy:Hah!, Oh, ejen semua rupanya.
Ali:Boboiboy.Memang betullah kau ada di sini.
Boboiboy:Jadi korang semua terima pertolongan dari aku?
Jet:Apa semua ni? Ali!
Mika:Apa kau rahsiakan?hah!
Rudy:Apa kau cuba sembunyikan dari kami?
Alicia:Kau ada perjanjian dengan dia ke?
Ali:Aku tak ada perjanjian dengan dia tapi dia berkata kalau kita perlukan pertolongan kita harus berjumpa di sini.
Boboiboy:Jadi kau setuju untuk menerima pertolongan dari aku?
Dayang:Itu tak pasti sebab-
Gaz:Kami masih ragu-ragu nak menerima pertolongan dari kamu.Apa kata kita adakan sedikit perlawanan dengan ejen lain tanpa sebarang senjata apa-apa pun.
Yaya:Boboiboy!Apa keputusan kau?"masih bingung dengan keadaan itu"
Ying:Apa keputusan kamu?Lo tau diolang manyak nampak hebat juga ma.
Gopal:Apa keputusan kamu sahabatku?Walaupun memang aku tak akan membantu pun.
Ying:Haiya!Lo Gopal!Apa lo cakapkan ni?Mau kena, hah?!
"nak guna tendangan seribu laju dia"Gopal:Heheheh.Maaf-maaf.Gurau saja ma.
Ying:"rolling eyes"
Boboiboy:Baiklah, aku terima.Mungkin ini disebabkan kamu semua masih tak percayakan orang luar macam aku ni.Aku faham.Mari kita mulakan!
"bersamangat"Yaya:Tapikan Boboiboy?Kau pasti kau boleh kalahkan diorang?
Gopal:Kau, Yaya.Tak payahlah risau.Boboiboy mesti menang punya."rangkul bahu Boboiboy"
Yaya:Baiklah.Kalau itu keputusan kau."pasrah"
Boboiboy:Jangan risau.Aku akan baik-baik saja.
Gaz:Heh!Semangat yang tinggi, budak!Baiklah!Rudy!
Kamu lawan Boboiboy!Rudy:Baik, ketua teras!"melangkah ke hadapan dan berdiri di hadapan Boboiboy"
Boboiboy:"panaskan badan dan berdiri di depan Rudy"
Dalam jam kuasa.
Gempa:Abang, pasti ke?Abang boleh kalahkan budak landak hitam tu?"tunjuk Rudy"
Boboiboy:Jangan risaulah.Abang ada rancangan abang sendiri.
All-Boboiboy, Gempa:Kami akan beri semangat kepada abang!
Boboiboy:Terima kasih korang.Koranglah adik terbaik aku.
All elemantel:Kitaorang bertuah dapat tuan macam abang ni yang jadi abang kitaorang dan anggap kitaorang macam adik.
Rudy:Kau dah bersedia Boboiboy?!"sinis"
Boboiboy:Aku dah lama bersedia.Kau pula macam mana?Dah bersedia ke belum?
Rudy:Kau cuba cabar aku ya.
Ambil ni."baling gari elektronik dia"Boboiboy:"mengelak dengan buat back flip"Tak kena pun.
Rudy:Hish!Kau memang nak kena!"berlari ke arah Boboiboy dan memulakan sesi tumbuk-menumbuk"
Boboiboy:"elak dan tergelincir sikit" "sepak kaki Rudy" ktumb!
Rudy:Argghh!"jatuh terduduk"
Boboiboy:Kau dah kalah.
Gaz:Perlawanan yang hebat!Walaupun singkat sahaja.
Jadi kami setuju untuk menerima pertolongan dari kamu.Boboiboy:Tapi ada syaratnya.
Behide the scene.
???:Boboiboy!
Boboiboy:Warggghhh!Hantu landak hitam ."terjatuh"
Ali:Aku bukan landaklah.
Fang:Apasal namaku pun di sebut.
Gopal:Jadi kau mengakulah yang kau landak unggu jadian.
Fang:💢💢Apa kau kata?!Mari sini kau Gopal!!Polar Bear Bayang!!!"keluarkan polar bear bayang"
Ice:Wah!Polar bear!"peluk"
Polar Bear:Groar!(apahal budak ni)
Nura:Ingat studio ni Zoo negara apa.Sekejap landak sekejap polar bear.Nasiblah aku author diorang.Sila vote and comment.
YOU ARE READING
Ejen Bersatu [Hiatus]
FanfictionM.A.T.A telah diserang oleh uno.Ejen-ejen muda dan ketua teras sedang mempertahankannya tapi gagal.Uno telah mengambil alih M.A.T.A dan mengubahnya menjadi organisasi sendiri yang lebih kuat.Para ketua teras dan ejen muda yang lain sempat selamatkan...