Tony, gözlerini kırpıştırarak bedenini kumdan çıkarıyor, arkadaşını kaybetmiş olmanın verdiği iğrenç his tatlı bir heyecanla karışıp göğsünde ağır, tuhaf bir his yaratıyor.
Uzun zamandır hissetmediği bir duygu, ailesinin cenazesinde o mezarlıkla bıraktığı duyguyla neredeyse aynı.
Suratını buruşturup ayağa kalkıyor, daha sonra da yas tutabilirim, diye geçiriyor içinden.
Güneşin yakıcı ısısını kollarında ve omuzlarında hissetmeye başladığında üzerindeki kumaş parçasını başına sararak yürümeye devam ediyor.
Kısa bir süre sonra sık ve derin nefesleri susuzluğa karıştığında söyleyemediği kelimeler, içine atıp biriktirdiği duygular zihninde dönmeye başlıyor. Aklı bir not defteriymişçesine söylemesi gerekenleri not alıyor, ilk kez 'ya yarın yaşıyor olmazsam?' düşüncesi onun için bu kadar gerçek.
Yürürken adımları yavaşlıyor, o kadar çok şey biriktirmiş ki içinde düşündükçe sırtındaki yük biraz daha ağırlaşıyor.
Rhodey, ona katlanabilen sayılı kişilerden biri. O olmasa yalnızlık kemiklerini kuruturdu muhtemelen, arkadaşlığı paha biçilemeyecek kadar değerli Tony için. Tabii asla bilmesine izin vermedi, kibirinden sıyrılabildiği o sayılı anlarda bile ona verdiği değeri yeterince gösteremediğinin farkında. Belki suratına söyleyemez ama bu Jarvis'in yardımıyla bir mesaj bırakamayacağı anlamına da gelmiyor.
Pepper var, kovduğu halde hayatından çıkmamış olan iki üç kişiden biri muhtemelen. Belki de gerçekten hoşlanabileceği tek kişi. Doğum gününe kısa bir zaman kaldığını hatırlıyor Tony, belki de bu yıl hediyeyi şahsen vermeliyim, diye düşünüyor. En azından ona bunu verebilir.
Happy de ona katlanmış insanlardan biri ve ona bile söyleyemedikleri var. Tony kendi kendine gülüyor ve mırıldanıyor. "Şöförüme bile söyleyemediğim şeyler var ve bir çölde ölmeme az kaldı, ironik."
Ardından arkasındaki tepeciğin arkasından bir helikopter sesi duyuyor, Tony Stark mucizelere inanmaz, Tanrı'ya da. Bu yüzden dizlerinin üzerine çöküp bir elini göğe doğru kaldırıyor ve barış işareti yapıyor. Çünkü Tony Stark barışa inanır.
Gülerek söyleniyor sonra, "Bir dahakine kayıt falan bıraksam iyi olur, sessiz sedasız ölmek istemem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seven minute-TONY STARK [TAMAMLANDI]
FanfictionTony yavaşça gülümserken eski bir arkadaşına verdiği o sözü tuttuğunu fark ediyor. 'Hayatımı boşa harcamadım.'