Pepper, sadece son birkaç yıldır yanında çalışıyor ama annesinin bile göremediği kadar kötü durumlarına şahit olmuş biri. İçlerinden biri ılık bir ilkbahar gecesine ait, Tony'nin sabrı yine taşmış ve bildiği en iyi yolla her şeyi kafasından atmayı deniyor. Sarhoş olmak.
Önünde duran şişelerin bazıları çoktan devrilip yere yuvarlanmış, iki tanesiyse masanın üzerinde dik bir şekilde durmaya devam ediyor, bir tanesinin yarısı hala dolu.
Düşünceleri ağırlaştıkça bir yudum daha alıyor Tony, ama her seferinde işi daha da yokuşa sürdüğünün farkında. Her yudumla boğazı daha da tahriş oluyor, nefes alış verişi güçleşiyor ve insanların hiçbir şey bilmedikleri halde acımasızca savurduğu kelimeler üstüne üstüne geliyor. Gömleğinin birkaç düğmesini açarken derin bir nefes almaya çabalıyor, etrafındaki dünya sanki durmuş, hareket edemeyecek kadar yorgun.
Eline aldığı şişeyi bırakıveriyor birden, cam şişe parke zeminde sinir bozucu bir ses çıkararak yuvarlanıyor ve birkaç saniye içerisinde ses kesiliyor.
Şimdi odadaki tek ses Tony'nin nefes alış verişleri, her seferinde daha da derinleşiyor, her seferinde daha da ağır göğsündeki baskı.
Zihni karmakarışık, düşüncelerini kendisinden uzağa itmek korkunç bir alternatif artık. Elleri titremeye başladığında panik bütün bedenine yayılıyor ve birden yalnızlığı daha da içten hissediyor. Kimse yok. Tek başına. Sonsuza kadar böyle kalacak.
Birkaç dakika kendisiyle cebelleşiyor, hemen ardından kapı çarpılıyor ve kollarının üzerinde duran ince, narin elleri hissediyor. Kim olduğunu fark edemiyor bir anlığına, sonra tanıdık rahatlatıcı sesi kulaklarına doluyor ve kadın koltukta diz çökerek ona sıkıca sarılıyor.
Zaman her zamankinden daha yavaş ama Tony rahatladığını hissediyor. Artık hiçbir şeyi dert etmesine gerek yok sanki. Boşluk hissi usulca yok oluyor, nefes alabiliyor artık, boğazına dolanan eller ondan uzakta.
Kadın bir şeyler fısıldıyor ama Tony bunları duyamayacak kadar yorgun, yavaşça gözlerini kapatıyor ve kendini uzun zamandan sonra ilk kez huzurla karanlığa teslim ediyor.
Ve uyumadan önce düşündüğü son şey Pepper'a hissettiği karmakarışık duygu düğümünü çözme isteği oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seven minute-TONY STARK [TAMAMLANDI]
FanfictionTony yavaşça gülümserken eski bir arkadaşına verdiği o sözü tuttuğunu fark ediyor. 'Hayatımı boşa harcamadım.'