Her zamanki gibi Cuma gününün mutluluğuyla haftasonu için plan yapmaya başlamıştım. Bu gece arkadaşım John'a gidecek ve onların evinde kalacaktım çünkü babası iş gezisine gitmişti. Annesini zaten 2 yıl önce kaybetmişti. Evlerimiz uzak olduğu için taksi ile gitmeye karar verdim. Parayı ödedikten sonra arabadan indim ve kapıyı çaldım. 2-3 saat boyunca bilgisayar, konsol falan filan gibi şeylerle takıldıktan sonra televizyonun karşısına geçip film izlemeye karar verdik. Başta terminatör serisini bitirdik ve saatin gece 3 olduğunu fark ettik. Uykumuz gelmemişti ve aklıma bir fikir geldi. Korku filmi izleyecektik. Çoğu filmi izlediğimiz ve diğer filmleri pek kaliteli bulmadığımız için bilinmeyen bir film izleyelim dedik. 15 dakika sonra 3 saatlik film bulmuştuk. Ismi Trauma'ydı trailerı ne kadar kalitesiz olsa da konusu dikkatimizi çekmişti. Rusça bir film olduğu için yarım saat altyazı aradık. Altyazıyı bulduğumu sitede ayrıca "filmi izlerken dikkatli olun." Yazıyordu. Bu oldukça dikkatimi çekmişti. Film bir adamın kendi eliyle çektiği bir filmdi. Adam bir eve giriyordu ve hangi odaya girerse girsin hep aynı yere geliyordu. Film devam ederken arkadaşım John'ın uyumuş olduğunu fark ettim. Filmi dudurup üstünü örttüm ve devam ettim. Adam sonunda karanlık bir odanın içine girmişti ve rahatsız edici fısıltılar duyuyordu. Başka bir kapı daha açtı. O sırada benim gözlerim de yavaş yavaş kapanıyordu.