Walan evreninde yaşamakta olan 7 tane ırk vardır. Bu ırklar tanrıların arzuları sebebiyle yaratılmış ve Walan evreninde hayat bulmuşlardır. Irkların hepsinin belirli bir yaratılma amacı ve sebebi vardır.
1- Elfler: Sırma saçlı, beyaz tenli, uzun boylu, sivri kulaklı, insana benzer görünümde canlılardır. Çok uzun yaşama sahiplerdir. Bilge ve savaş konusunda tecrübeli bir ırktır. Özellikle okçulukta kendilerini çok geliştirmişlerdir. 2 krallıkları vardır ve kara elfler ile savaş halindedirler.
2- Kara Elfler: Elfler ile neredeyse aynı görünüme sahiptirler ancak kötülük onları esir almıştır. Gözleri ve tenleri siyahtır bu onları elflerden ayıran en büyük özelliktir. İç savaşın sonucu olarak ayrı bir ırk haline gelmişlerdir ve kötülerin safına katılmışlardır. Tek bir krallıkları vardır ve iyi olan herkes ile savaş halindedirler.
3- İnsanlar: Pek çok yönden insanlar zayıf görünse de onları güçlü yapan şey dayanışma ve birlik anlayışıdır. Yaşadığı koşullara uyum sağlayabilme özellikleri sayesinde, bu ırklar arasında başarıyla hayatta kalabilmişlerdir. İnsanlar merakları sayesinde pek çok buluş yapmışlardır. Topraklarını savunmak için özel bir birlik kurma ihtiyacı doğmuştur. Birliğin adı "Avcılar-İz sürücüler" dir. Bu birlik Altın Vadide ki toprakları savunmak ve yaratık vakaları ile ilgilenmek için kurulmuş, ancak zaman zaman farklı bölgelerde ki vakalara da gittikleri olmuştur. İnsanların, biri yıkılmış olmak üzere 4 krallığı vardır. Orklarla amansız ve bitmeyen bir savaş sürdürmektedirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Walan
FantasyWalan evrenin oluşumu , tanrıları ve evrenin özelliklerinin açıklaması.