💎3💎

246 27 5
                                    

(10) On Yıl Sonra...

Chanyeol ve Baekhyun (15) on beş yaşında.

    Geçen on yılda değişen tek şey, onların fiziki olarak değişmeleriydi, geri kalan her şey ilk günki gibi aynıydı.

    Anaokulu, ilkokul, ortaokul derken bizim iki hanedan üyesi bebeklerimiz büyümüş ve on beş yaşında liseli iki ergen olup çıkmıştı.

    Chanyeol uzamış, Baekhyun ise güzelleşmişti. Yine Chanyeol Baekhyun’un peşinde, Baekhyun ise ona pas vermeyen konumdaydı.

    Her ikisi de büyümüş hatta Chanyeol hayvan gibi uzamıştı ve Baekhyun’un boyunu geçmişti. Baekhyun bu duruma iyice sinirleniyordu.

    Chanyeol ne kadar yakışıklı ise, Baekhyun bir o kadar güzeldi.

    Evet. Yıllar Baekhyun’u iyice güzelleştirmiş ve Chanyeol’un gözüne daha bir çekici gelmeye başlamıştı.

    Baekhyun’unun baktıkça içinde kaybolduğu bakışlara sahip gözleri, pembe küçük dudakları, bembeyaz teni ve harika kokusu...

    Ergenliğin de verdiği hisle daha fazla onu düşünür olmuştu.

    Kafasına koymuştu, okul hayatları bitince onunla evlenecek ve onu Park Baekhyun yaparak kendi hanedanlığının bir üyesi yapacaktı.

    Bu en büyük hayaliydi.

    "Hey, Baek! Kendine dikkat et bebeğim," dedi Chanyeol, kantinde kendine hamburger alan Baekhyun’a. "O beden benim, unutma."

    "Anca rüyanda görürsün, Chanyeol. Anca rüyanda..." Baekhyun büyükçe bir lokmayı ısırıp kopardığı hamburgeri çiğnerken göz kırptı.

    "Bunu zaman gösterecek bebeğim," diyen Chanyeol keyifle gülerek oradan ayrıldı.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Y/N: Yine ben sfhlkhh

    Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazar mısınız lütfen?

    Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 💙💙💙💙

    Hepinizi klasik Baekhyun öpücüğüyle öpüyorum 😙😙😙😙 mu mu mu mu...

Hanedan / Chanbaek 💎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin