💎5💎

241 24 1
                                    

(2) İki Yıl Sonra...

Chanyeol ve Baekhyun (23) yirmi üç yaşında.

    Chanyeol arabasını park edip indi. Önünde duran büyük ve gösterişli malikâne, keyfini iyice yerine getirmişti.

    Tıpkı hayallerindeki gibi olmuştu.

    Bu malikâneyi Baekhyun'u ile kuracağı hanedanlık için yaptırmıştı.
Evet, o Baekhyun'uyla yeni bir hanedanlık kuracaktı. Byun ya da Park Hanedan'lığı değil, kendi hanedanlıklarını kuracaklardı.

    Chanbaek Hanedanlığı...

    Chanyeol gülümsedi. Eninde sonunda Baekhyun'la bu evde birlikte olacak ve hanedanlarına yeni yeni üyeler yapacaklardı.

    (1) Bir Ay Sonra...

    "Yah! Niye ben Park oluyor muşum? Sen Byun ol!"

    "Ama bebeğim, niye öyle diyorsun? Bak, Park Baekhyun gayet iyi bence."

    "Hayır! Byun Chanyeol daha iyi, öyle değil mi anne?" Baekhyun şaşkın gözlerle onlara bakan annesine dönmeden, hâlâ daha Chanyeol'un gözlerine bakarken sordu.

    "Hayır, bence Park Baekhyun, değil mi anne?" Chanyeol da en az Bayan Byun kadar şaşkın bakan annesine Baekhyun'la olan göz temasını kesmeden sorduğunda, her ikisinin de babaları ayakta durmuş onları izliyordu.

    Baekhyun, Chanyeol'u itip düşürdüğünde ve Chanyeol mızıldandığında, "Hah! İşte her şey aynı yahu," dedi Bay Park.

    "Evet," dedi Bay Byun başını aşağı yukarı sallayarak.

    "Yah! Baekhyun! Neden itiyorsun ya?"

    "Kes sesini Chanyeol! Ben ne dersem o."

    "Ama Baekhyun..." Chanyeol ona sarılıp yanağını öptü.

    "Sana kes dedim ya." Baekhyun, Chanyeol'un yanağına hafifçe vurdu. Chanyeol ağlamakı bir ses çıkardı.

    "Yıllar geçti hâlâ aynılar." Chanyeol'un babası gülerek Bay Byun'a döndü. "Hatırlıyor musun, Suho? Chanyeol ve Baekhyun yeni doğmuştu ve hanedan bir parti düzenlemişti.

    "Ah, evet. Hatırlamaz olur muyum hiç. İkiside bir beşikte yatıyordu ve Chanyeol aç karnını benim minik oğlumun yanağını yiyerek doyurmaya çalışmıştı. Ah, ne gündü ama değil mi, Kris?"

    "Ya, ya... Baekhyun'un attığı tokadı hatırlıyor musun peki? Ha, ha, ha..."

    "Hatırlamaz olur muyum hiç. Oğlumun attığı tokatla Chanyeol yaygarayı basmıştı."

    "Ve Baekhyun da öyle. Sonra susturmak için ne uğraşmıştık."

    "Eşşek sıpaları işte ha, ha, ha..."

    "Bak, hâlâ aynılar. Yakında evlenecekler ama değişen bir şey yok."

    "Aman, boşver Kris, onlar öyle mutlu. Baksana ya," diyerek hâlâ daha Park mı, Byun mu tartışması yapan ikiliye baktı.

    "Ama bebeğim, bence Park Baekhyun sana daha çok yakışıyor."

    "Niye ya? Bence Byun Chanyeol daha güzel bir kere."

    Onlar tartışmaya devam ederken her iki ailede gözlerini devirip yanlarından ayrılmıştı.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Y/N: Ne kadar da çabucak geri dönen bir yazar sfgjljh Birazdan bir bölüm daha gelecek ve sanırım final olacak 😊

    Daha öncede belirttiğim gibi, tek bölümden oluşan bir one shot hikâyeyi bölümlere ayırıp attığım için bu kadar kısa ve çabucak bitiyor.

    Bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın, mutlu kalın 💙💙💙💙

    Hepinizi klasik Baekhyun öpücüğüyle öpüyorum 😙😙😙😙 mu mu mu mu mu mu mu...

Hanedan / Chanbaek 💎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin