(4) Dört Yıl Sonra...
Chanyeol ve Baekhyun (5) yaşında
Aradan geçen dört sene içinde Chanyeol ve Baekhyun büyümüş ve artık beş yaşına gelmişti.
Bunca sene içinde herşey aynıydı.
Chanyeol, Baekhyun’a yanaşmaya, sarılmaya uğraşmış, Baekhyun ise hep onu itmiş ve yanına yaklaştırmamıştı.
Üstelik Baekhyun bir de trip denen yeni bir şey icat etmişti. Her ne kadar Chanyeol masum olsa da, yine de Baekhyun’un tribine maruz kalıyordu.
Ama olsundu... Chanyeol ne olursa olsun onun gönlünü kazanacak ve Baekhyun’la evlenecekti.
Bunu anne ve babasına da söylemişti. "Ben Baekkum’ya evyencem..." Bu kararı alıp ailesine söylediğinde henüz iki yaşındaydı ve aldığı bu karardan vazgeçecek değildi.
Baekhyun onundu ve kimse onu elinden alamazdı...
Hanedan üyeleri Chanyeol ve Baekhyun’un bu bir inişli bir çıkışlı ilişkilerini gülerek izliyordu. Her iki çocuk güzelce büyüyordu.
Artık beş yaşında olan bu çocuk aynı okula yazılmıştı. Çünkü Chanyeol, Baekhyun’la aynı okula gitmek için çok ağlamıştı.
Baekhyun ise bu duruma hiç sevinmemiş ve o da gitmemek için ağlamıştı.
Ne vardı yahu, hep birlikte olmak źorunda mıydı?
Baekhyun’un tüm itirazlarına ve mızmızlanmalarına rağmen, ailesi onu Chanyeol’la aynı anaokuluna göndermişti.
İşte sorunlar orada daha da arttı.
Chanyeol okulda hep baş başa olacaklarını düşündüğü için yanılmıştı. Çünkü okulda başka çocuklarda vardı ve bu hiç iyi değildi.
Başka çocuklar demek, Baekhyun’unu başkalarıyla paylaşmak demekti.
Hele ki Sehun denen çocuk yok muydu? Ondan nefret ediyordu.
Güzeller güzeli Baekhyun’unun götünün dibinden ayrılmıyor, peltek diliyle, "Pekkun didip çizgi film izleyelim mi? Pekkum, del lesim yapalı.... Pekkum, del alaba oynayalım," diye çekiştirip duruyordu.
Ama artık buna bir dur demenin vakti gelmiş ve geçiyordu da...
Yine bir okul gününde bu peltek Sehun, yine onun Baekhyun’unun elini tutmuş çekiştiriyordu.
Bu duruma daha fazla katlanamayan Chanyeol, küçük tombul ayaklarının izin verdiği ölçüde hızlı adımlarla ikilinin yanına gitmiş ve Sehun’u itip yere düşmesine neden olmuştu. Sehun ne olduğunu anlamadan ağlamaya başladı.
Baekhyun sinirle kaşlarını çatmış aynı şekilde o da Chanyeol’u itip düşürmüştü.
Şimdi Sehun gibi Chanyeol da ağlamaya başlamıştı.
Korkan Baekhyun ikisine bakıp onlardan daha çok ağlamaya başladığın da, okulun bahçesi ağlama sesleriyle yankılanıyordu.
Öğretmenler onları susturmak için çok çaba harcamış ve nihayet güçte olsa bunu başarmışlardı.
Sonuç: yüzleri ve burunları kıpkırmızı olmuş üç tane çocuk...
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
Y/N: Hepinize kucak dolusu sevgiler 🙆
Yukarıda kullandığım kötü söz için özür dilerim 🙊🙊🙊🙊
Ee, nasıl gidiyor sizce?
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın, mutlu kalın 💙💙💙💙
Hepinizi klasik Baekhyun öpücüğüyle öpüyorum 😙😙😙😙 mu mu mu mu mu mu mu mu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hanedan / Chanbaek 💎
Hayran KurguPark ve Byun Hanedanı'nın biricik yeni üyeleri olan sevimli oğullarının hikâyesidir 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎 Çift: Chanbaek Tür: Hayran Kurgu / Romantik Komedi Y/N: Yeni kapak için canım ikizim @PuppyBaekYeollie ye çok teşekkür ederim...