💎1💎

280 28 6
                                    

    Bir Yıl Sonra...

    Chanyeol ve Baekhyun (1) bir yaşında

    Aradan geçen bir yıl içinde bebek Chanyeol ve bebek Baekhyun, hemen hemen hergün birlikteydi.

    Chanyeol ne zaman Baekhyun’u görse deli gibi seviniyor, minik kolları ile onu sarmaya çalışıyordu. Bebek Baekhyun ise huysuzluk edip sürekli mızıldanıp duruyordu.

    Chanyeol ilk adımını attığında bile, iki hanedanın aile üyeleri yine birlikte oturmuş konuşuyorlardı.

    Chanyeol koltuktan destek alarak ayağa kaltığın da, iki hanedan üyeleride susmuş ve onu büyük bir heyecanla izliyordu.

    Chanyeol ilk titrek adımını attığında annesi kollarını açtı ve oğlunun kollarına gelmesini bekledi. "Hadi bebeğim, yapabilirsin."

    Chanyeol, ilk titrek adımına bir yenisini ekledi ve bir yenisini...

    Baekhyun, o sırada annesinin ayaklarının yanında, yerde bezli poposunun üzerinde oturmuş ve hiçbir şeyden habersiz elindeki oyuncak ayısı Kai ile oynuyordu. Bir anda salonda oluşan sessizlikle başını annesine kaldırmış ve annesinin gülerek bir yere baktığını görünce o da annesinin baktığı yere çevirmişti başını.

    Hiçbir şey anlamasada ayakta duran ve hareket eden Chanyeol’a bakıp, sonra umursamadan oyuncak ayısı Kai ile oynamaya devam etti.

    Chanyeol her adımda annesine yaklaşırken, herkes mutlulukla onu cesaretlendirmeye çalışıyordu.

    Bayan Park, oğlu için açtığı kollarını öne doğru uzattı onu tutmak için ama Chanyeol son anda yönünü değiştirip Baekhyun’a doğru çevirdi adımlarını. Bayan Park bir an üzülsede oğlu Chanyeol’un yürümesine sevindiği için çok üstünde durmadı. Herkes Chanyeol’un ne yapacağına merakla bakıyordu.

    Chanyeol, titrek adımlarla yürüyerek tam Baekhyun’un karşısında durdu. Ayakta durmakta hâlâ daha zorlandığından, dengesini sağlamak adına iki koluda havada ve yandaydı. Alt çenesinden görünen iki pirinç tanesi gibi duran minik dişlerini gösterecek kadar açtığı ağzıyla gülüyordu.

Baekhyun, bir anda gölge oluşturan önünde dikilenin ne olduğunu anlamak için başını kaldırdı ve Chanyeol’un gülen yüzüyle ona baktığını gördü.
 
    Baekhyun, ayısı Kai’yi sıkıca sarıp kendine çekti. Kesin bu kepçe onun oyuncağını alacaktı.

    Chanyeol bir adım daha atıp kollarını sarılmak ister gibi Baekhyun’a uzattı. Ama Baekhyun onun ayısını alacağını sanarak bir eliyle Chanyeol’u itti.

    Zaten zor ayakta duran Chanyeol, poff diye poposunun üzerine düştü.

    Herkesin ağzından bir "Aaaa..." çıkarken, Chanyeol kocaman açtığı gözlerle şaşkın şaşkın bakıyordu.

    Baekhyun aynı şekilde etrafa şaşkın ve korkmuş bir yüzle baktı. Aile üyelerinin çıkardığı ani sesler onu ürkütmüştü.

    Chanyeol, hem düşmenin verdiği hisle, hem de etraftakilerin sesleriyle korkmuştu ve ayrıca da her ne kadar poposunda bez dahi olsa canı yanmıştı. Hepsi birleşince Chanyeol’a tek bir şey kalıyordu...

    Ağlamak...

    Eee, o da öyle yaptı ve yumruk yaptığı ellerini gözlerine kapatıp, dudaklarını titrete titrete ağlamaya başladı.

    "Eeee..."

    Onun ağladığını gören Baekhyun durur mu? Tabii ki durmaz. O da Chanyeol’a katıldı ve ikisi de senkronize bir sesle ağlamaya ve avazları çıktığı kadar yaygara çıkarmaya başladılar.

    Aileler iki bebeğide susturmak için epey bir uğraşmıştı.

    Nihayet bunu başardıklarında iki bebekte uyumuştu.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Y/N: Hepinize kucak dolusu sevgiler 🙆

    Evet, bölüm hakkındaki görüşlerinizi yazar mısınız?

    Bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın, mutlu kalın 💙💙💙💙

    Hepinizi klasik Baekhyun öpücüğüyle öpüyorum 😙😙😙😙 mu mu mu mu mu mu mu mu...

Hanedan / Chanbaek 💎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin