💎FİNAL💎

263 21 7
                                    

(5) Beş Yıl Sonra   
 

Chanyeol ve Baekhyun (28) yaşında...    

    "Chanyeol!!!"    

    Baekhyun’un sinirli sesiyle Chanyeol korkuyla titredi, sanırım ayvayı yemişlerdi.

     "Eyvah! Sanırım annen kırdığımız vazoyu gördü evlat." Baekhyun’un tüm "Evin içinde top oynamayın" uyarılarına rağmen onu dinlemediği için şu an çok pişmandı.    

    "Babacıyım, şimdi ne yapacağız?"    

    Chanyeol, üç yaşındaki güzeller güzeli kocası gibi minik olan oğluna sarıldı. "Korkma evlat, ben seni korurum."

    "Byun Chanyeol!!! Her neredeysen çık ortaya!"    
    Chanyeol duyduğu şeyle kaşlarını çattı. "Yah! Sana kaç defa dedim hayatım, Byun Chanyeol değil Park Chanyeol... Park... Chan-yeol!!!" diyerek saklandıkları yerden çıktı.   

     Minik oğlu Hanuel, kollarında tuttuğu peluş oyuncak pengueni Kyungisini kucağına oturtup gözlerini kapattı, sağa sola başını salladı. Şu uzun babası da her zaman tatlı küçük annesinin tuzağına düşüyor ve hemen bulunuyordu. Bu saklambaç oynarken de aynıydı. Uzun babası hep kaybediyordu.

    Chanyeol karşısında kollarını göğsünde birleştirmiş sırıtarak dikilen Baekhyun’u görünce yutkundu, yine kocasının tuzağına düşmüştü.   

     "Ehe, ehe... Şey..." diyerek eliyle ensesini kaşıdı.    

    "Chanyeol, Chanyeol, Chanyeol..."    

    "E-Efendim bebeğim?"   

     "Acaba diyorum, senin diyorum, benim Fas’tan getirtiğim değerli antika vazomun salonun ortasında parçalarına ayrılmasıyla bir ilgin olabilir mi, ha?"

    "Aaa, vazon mu kırılmış? Üzüldüm. Kim kırmış ki? Biz Hanuel’le birlikte buradaydık, değil mi evlat? Annene söylesene..."    

    Hanuel uzun babasına, ciddi misin der gibi baktı. Az önce Baek babasının yanında ona annemi demişti. Tch, tch, tch...    

    Uzun babasının başı büyük dertteydi.    

     "Sen...  Ne? Anne mi? Ne annesi be!!! Ben onun babasıyım, babası!!!"

    Chanyeol yaptığı gafla iyice ayvayı yediğini anlamıştı. Oysa ki, daha geçen gün Hanuel’e bu ikimizin arasında evlat, sakın annenin yanında ona anne deme, baba de baba, diye uyarmıştı. Sertçe yutkundu.    

    "Ah, ha, ha, ha... Tabii ki öylesin bebeğim, dilim sürçtü bir an ehe, ehe..."   
    "Bir hafta boyunca salondaki koltukta yatta dilin bir daha sürçmesin hayatım," diyen Baekhyun, Hanuel’i kucaklayıp arkasını döndü. "Gel bebeğim, uyku vakti."

    "Hayır, hayır, koltuk olmaz... Koltuk olmaz! Ben sensiz yatamam ki!!"    

    "İki hafta oldu, Byun Chanyeol."    

     "Yah! Byun değil, Park! Park!"   

     "Bağırmaya ve itiraz etmeye devam edersen üç hafta olacak hayatım."    

    "Neee! Üç hafta mı!!!"   
    "Dört oldu. İstersen devam et."

     "Ama bebeğimmm..."     "Beş oldu."    

    Chanyeol dizlerinin üzerine çöküp iki elini yanlara açıp haykırdı. "Hayırrr..."   

     Baekhyun sırıtarak odadan çıkarken, tatlı babasının kucağında kendi kucağında tuttuğu peluş oyuncak pengueni Kyyungisine sarılan Hanuel, uzun babasına hak ettin der gibi bakıyordu.

    Her ne kadar genlerinde uzun babasının genleri de olsa tatlı babasının da genlerini taşıyordu ve tatlı babasının genleri her zaman ağır basıyordu.

💎

    Onların arasındaki yıllar önce başlayan bu bağla birlikte güzelce büyürken, zaman onları birbirlerine itmiş ve nihayetinde evlilikle sonuçlanan bebraberlikleri, Hanuel gibi tatlı bir çocukla taçlandırılmıştı.    

    Chanyeol, hayalini kurduğu sadece ikisine ait Chanbaek Hanedanlığı’ nı kurmuştu. Hanuel büyümüş, evlenmiş, çocukları olmuştu ve onun çocukları da büyümüş kocaman olmuştu.

    Chanbaek Hanedanlığı büyümeye başlamıştı.    

    Yıllar yılları kovalamış, Chanyeol ve Baekhyun (85) seksen beş yaşına kadar mutlu mesut yaşamıştı.    

    Seksen beş yıl önce dünyaya birlikte gözlerini açan ve tüm hayatlarını beraber geçiren bu iki ruh, seksen beş yıl sonra yine birlikte kapatmıştı gözlerini dünyaya.

    Arkalarında büyümeye devam eden koca bir Chanbaek Hanedanlığı bırakarak.    
    Hanuel, yaşlı bedeninin el verdiği ölçüde bir elinindeki bastondan destek alarak yavaşça eğilip elindeki çiçekleri uzun ve güzel babalarının mezarının üzerine koydu ve gülümsedi.   

     Bir zamanlar babasının olan hayalini gerçekleştirmiş olmanın mutluluğu vardı artık derin çizgilerle dolu yüzünde.

    Chanbaek Hanedanlığı, babaları ile başlamış onunla devam etmişti ve daha da büyümüştü.

    Artık Kore de, Park ve Byun Hanedanlığı ile birlikte anılan ve ünü sınırları aşıp dünyaya yayılan Chanbaek Hanedanlığı da vardı.

    Chanyeol ve Baekhyun huzur içinde yatmaya devam ederken, hanedanlıkları aralarına katılan yeni yeni üyelerle sonsuza kadar büyüdü, büyüdü ve büyüdü...

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Y/N: Herkese kucak dolusu sevgiler 🙆       

    Evetttt, bir hikâyenin daha finalini yapmanın gururunu yaşıyorum.

      Acaba Baekhyun cennette de Chanyeol’a çektiriyor mudur? Sfljgfhvg 

    Bence çektiriyordur 😆      
     Bu saçmalıklarla dolu, tamamen eğlenmek için yazdığım mini minnacık  hikâyemde bana güzel yorumları ve oylarıyla destek veren siz değerli okurlarıma çok teşekkür ederim 💙 İyi ki varsınız 😍     
    Final bölümünü nasıl buldunuz, umarım hoşunuza gitmiştir 🙈

    Yeni hikâyelerde görüşmek üzere kendinize iyi bakın, mutlu kalın 💙💙💙💙     

    Hepinizi klasik Baekhyun öpücüğüyle öpüyorum 😙😙😙😙 mu mu mu mu mu...

Hanedan / Chanbaek 💎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin