🧸🖤🗝

1.5K 62 5
                                    

~~~~~~~~~~~~~~~<<<<<<<<<<<<"Ke punuar shume mire. Me pelqen pasioni yt per punen qe ben. Megjithese ke ide te cmendura. Vazhdo dhe puno kshu. Une po shkoj dhe do marr edhe carcafin qe ta coj ne pastrim kimik pasi te kem mbaruar pune me kopjimin e tij."ngrita doren duke ja ber me shenje ok👌🏻 dhe leviza buzat per te peshperitur po te njejten fjale. ~~~~~~~~>>>>>>>>>>

Xhek P.O.V.

Ndoza laptopin dhe hapa tek "The BUISNES BOS$ NEW🅢". Po lexoja temat e dites, por u pendova.

Biznesmeni Eun ka perparuar jashte mase shume pas arrdhjes ne pune te sekretares se re personale.

Biznesmeni Eun jep mirenjohjet me te perzemerta per sekretaren e tij te re Alèna Dan Ji. Por vall a fshihet dicka pas ketij suksesi?

"Sekretarja e vitit", Alena Dan Ji, ben hatane ne kompanin e Eun Woo. Por kjo do te thote se mund te jete tashme edhe Eun nje rrival i denj per te mbajtur emrin bosi i vitit? Mos vall do te kemi nje fituer te ri?

Kjo e fundit i kaloi caqet askush nuk mundet te ma marr mua fitoren nga duart ,sidomos nje mafishe. E hoqa qe aty dhe vendosa te hapja dosjen time sekrete. Sapo do te shkruaja kodin u fiken dritat. Prita dy minuta dhe nis te degjoj ter pavionin te bertas.

"Komjuterat kane marr virus...

"Kati Nr.-2 dhe Nr. 12 kane dal jashte funksionit...

"Nuk punojne makinerite dhe gjeneratoret...

"PUSHONIII!'bertita me sa force kisha 'Sha Ses eja menjehre ketu.'e thira ate e cila po dridhej ndryshe nga heret e tjera nga frika. 'Cpo ndodh ketu?"

"Xh-Xhek jane..."ne ate momente kesaj būshtręš i bie te fiket. Mi acarroj edhe me teper nervat. Kapa nje tjeter dhe ai me zerin qe i dridhej me tha ter problemin. Nervat e mia ishin ne kulem. Cdo kompjuter kishte marr virus. Te gjitha ishin jasht funksionit. Hyra serish ne zyren time dhe ndryshe nga kompjuterat e tjere i imi punonte. Hapa dosjen time te fshehte dhe asgje. Bosh... Nuk kishte ndodhur kurr qe te me futnin virus ne sistemin tim te pathyeshem.  Ajo dosje ishte e paprekshme. Kjo gje ishte e cuditshme.

Askush se din kodin e sigurise... pervec... do e vras.

Aléna P.O.V.

S'po e gjej dot at dreq kodi. Megjithate kam ber nje kryeveper ne kompanin e tij. Degjova dike teksa bertiste ne koridor. Pash nga xhami i zyres sime dhe... Me fal z'duhet te kisha then dikush por nje bish te terbuar. Ishte ai dhe ishte shume, shume, shume i terbuar.

Xhek P.O.V.

U nisa per tek zyra e atij b#th q#m%t, por rrugen ma pengoi mafishja.

"Ju lutem bossi eshte i zene. Ju nuk mund te futeni pa marr lejen e tij. Ju lutem prisni ne dhomen e pritjes ose  dilni jashte pa thirur sigurimin." E kapa nga krahu dhe nisa ti peshperisi ne vesh:

"Ta tregoj une ty c'jane rregullat ne shpi pastaj po ma hap rrugen se zemra nata eshte shume e gjate."ndjeva qe u drodh lehte. Ne ato momente ai shkêrdh@ti i mu*** na nderoj me prezencen e tij.

"Aléna..."nuk e lash te mbaronte fjalen. E kapa nga jaka edhe nisa ta godisja. Syte me ishin erresuar.

"Ti more būsht mūtį. U bo bytha jote te me sabatoj kompanine time. Si guxove?!''e godisja dhe me shume pas c'do fjale. Ndjeva qe te tjeret kishin bere nje rreth rotull nesh dhe nderkohe mafishja po me uleriste te ndaloja.

"C'dreqin... po thua... more.' e leshova, u kollit lehte, 'Mund te shohim kamerat tek sistemi i kontrollit. Kur une pranova kete pune u betova qe z'do ta perdorja ate kod per qellime personale."

"Leri llafet e teperta po ec perpara."po ecnim drejt dhomes se kontrollit. Hapem deren dhe c'bukuri. Gjejeni ke pam. Fiks... mafishen e cila po kontrollonte kamerat.

"Dil jasht.'i thash burrit i cili merrej me kontrollin e kamerave. Ai doli me vrull dhe pas tij u nis te dilte edhe mafishja e vogel. 'Ti tjetra ndalu aty ku je, mos kujto se nuk kam dyshime tek ti."

Po kontrollonim kamerat kur me ne fund pikasem nje moment. Pash mafishen e cila qe nga kompiutri i Eunit po kurdiste dicka. U kthyem de dy ne drejtim te saj, por pam vetem deren e hapur. Dola prej saj vrullshem dhe e pash zonjushen nja 10 metra larg deres.

Aléna P.O.V.

U largova qe aty sapo mu dha mundesia. Nuk duhet te kisha shkuar kursesi atje per te fshir filmimet, duhet te isha larguar qe ne fillim. Tani  Xheku do me vras mua sapo ti dal perpara. Uhh ci bera vetes.

Ktheva koken prapa dhe pash Xhekun qe trufullonte dhe po shihte edhe po vinte drejt meje. Nisa te ecja me shpejt gati ne te vrapuar. Sapo kalova deren u  perballa me nje mori gazetaresh. Ata u sulen drejt meje dhe vetem me pyesnin se si i'a dola te arrija deri ne kete pike. Ktheva edhe nje here koken prapa dhe pash qe zhgaravina ishte shume afer.

Nisa te caja mes gazetareve. Z'dija c'te beja. Ne parking nuk shkoja dot te merrja makinen. Te merrja taksi kisha vetem telefonin me vete dhe ca monedha. Epooo tashi turpin me buke se ha dot qe t'ia  fus vrapit.

Por per nje gje Zoti sot me deshi per dicka. 5 metra me larg ndosdhej nje stacion metroje. Pasi arrita te caja gazetaret pash nje djalosh me biciklete, i cili ishte diku tek 12 vjec.

"Bicikleten eja merre tek metroja 137. Ne rregull?"pohoi me koke, morri monedhat e iku te blinte ndonje cokollate. Prap flenderoi Zotin qe kisha veshur pantollona🙏🏼. Nisa ti jap bicikletes si e cmendur, sepse takat e gjata me veshtiresonin jasht mase shume pedalimin.

Isha shume afer metrose, por sa keq qe kete lumturi nuk mundesha ta shijoja shume gjate. Degjova zhurmen e nje ferrari. Ishte ne nje drejtim me mua. Krtheva pakez koken djathtas dhe pash Xhekun qe po zgerdhihej.

Ama kam ende nje fije shprese. Nese do e merja kthesen perball nesh ne rregull atehere lojen e kam te fituar, sepse ne ate korsi eshte e ndaluar perdorimi i makinave.

Epo ja dola. Dhe si per cudi sapo arrita te metroja pash ate djaloshin qe i mora bicikleten ne hyrja te saj. Ia dhash dhe hyra brenda. Abonene fatmiresisht e mbaja mes kellefit te telefonit dhe telefonit.

 Abonene fatmiresisht e mbaja mes kellefit te telefonit dhe telefonit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Veshja e Alénes

Pse unë?✔Where stories live. Discover now