🖤🖤🖤

2.4K 74 1
                                    

"Jo me lesho, idiot."Te gjithë nisen te qeshnin me të madhe.
Po ca dreqin ka xhanem, un si bera gje. Po shikoja nga Aomi dhe ajo kishte nje qeshur djallezore ne fytyr po prap spo e kupt. unë.

"Me lesho."bertiti prap kjo.

"Pse?" Epo diku do e marr pergjigjen. Por prap spo kthen pergjigje.

"Po perseris pse?"Kesaj radhe jo vetem qe nuk me ktheu pergjigje por edhe u be si spec i kuq.

"Xhek,"kthej koken nga erdh zeri i Aomit " Alena ka frik kur dikush dhe kap ne krah.

"SRZ."

"Është  e vertet madje dhe kur ishte femije vetem te emen linte ta kapte ne krah." Tha vjerri.

"Vertet?"E pyeta ate per ta nevrikosur. Dhe funksionoi. Nisi te shikonte venger.

"Zot, me lesho.Dhe e di cke ti? Me pelqeje me shume kur ishe memec dhe ... dhe ..." dua te qesh. Por jo do mbaj karakterin tim te ftohte.

"Dhe çka?"ta shohim njëhere se si do të na përgjigjet zonjusha.

"Dhe me lesho posht."🤣🤣❌

"Ohh ma lodhet vllain. Zemer hipni ne makin dhe nisuni per ne shtepi para😉."Me tha  mua dhe me shkeli syun. Ah ... e moj e poshter kush e di cben ti me Majkun. Gjithesesi iu binda. E vendosa tek sedilja e pasagjerit. Hipa dhe vet në krahun e shoferit. Nuk biseduam që kur hipem në makin. Ne gjysem te rruges me merr Aomi ne telefon.

"Bro ... si te ta them."

"Aom 🧐bjeri shkurt."U degjua nga ana tjetër e telefonit zeri i te ashtoquajturit "babait tim".

"Ne ... 😏epo mami dhe babi do rrin te xhaxhi jon ndersa un do shkoj nga Majku😊. Pra, ju do te rrini vetem sonte dhe mos ma lendo motren. Ok."

"Mir po ,pse po ben ate te pafajshmen ti mi"nderkoh Al ktheu koken nga un. "Eja dhe ti me Majkun nga shpia ime.Ok, bye.

"Ajo do të vazhdonte të fliste po të mos e kisha mbyllur telefonin dhe këtë te fundit ja hodha Alit. Me pelqen si tingellon Al.

"Kerkoje pak numrin dhe Majkut dhe telefonoje pastaj lidhe me makinen. Mir?" Beri ate qe thash dhe pas ca minutash Majku u pergjigje ne menyr jo serioze le te themi.

"He mo burr si tu  duk  nusja, se na cave trapin dje."Ali kishte zmadhuar syt sa nuk thuhet.😶 Une  nderkoh ja plasa te qeshures.

"Majk."U degjua zeri i saj.

"A-Alena aty je ti mi."Pra kta te dy e njefkan njeri tjetrin.

"Po ktu jam😠."

"Z'do ti thuash gje Aomit apo jo."O zot nga gjith keto te qeshura nisi te dhemb dhe barku.

"Uh ... Majk shko merr Aomin te xhaxhi dhe ejani ju shpia ime. Prinderit do rinin nga xhaxhi sonte."

"Si urdheron shef."

"Mos u vononi."Mbylla telefoni dhe morra kthesen per nga shtepia ime. (Kur thot shtepia ime se ka fjalen per shtepin e prinderve por nje shtepi ku qendron ai. Shpia ne fillim)

"Ku po shkojm? Kjo nuk eshte rruga per tek shtepia jote."

"Ti nuk e ke par ndonjehere shtepine time.Qe fatkeqsisht tani duhet ta ndaj me ty." Kete  te fundit e thash me ze te ulet ,por ajo e degjoi. Mberitem pas perkatesisht 10min. Killer kur pa Alin nisi te lehte me te madhe. Ajo po qe u friksua shume nga ai.

"Qetesohu djalosh, ajo eshte me mua." Nga njera an ajo s'ka faj qe trembet. Killeri esht vertet i rrezikshem. 😅
Epo😅 cti besh qe mua ai me pelqen. Ama ai me ka ngjar mua dhe se la me aq. Me putrat e pasme shkelmoi pak balt e cila perfundoi ne robat e saj.

Pse unë?✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora