JUNGKOOK
"Lan ne var artık? Valla işimi gücümü bırakmış seninle konuşuyorum." diye lafa girdim telefonu açar açmaz. Arkada ki ses bir kaç saniye durdu sonra oldukça komik bir şekilde konuştu. Mekanik ses ilk defa kulaklarıma gerçek hali ile gelmişti.
"Ulan! Yanlışlıkla aradım be!" dediğinde kahkaha atmadan edemedim.
"Ne be! İnsan değil miyim? Yanlışlık oldu işte.."
Yüzüne kapattım telefonu birden. Ama hala gülüyordum. Gülerken yüzümü hep ellerim arasına alırdım. Nedensiz oluşan bu refleks her zaman insanları güldürürdü. Başımı koltuğa yasladım ve ağrıyan başıma masaj yapmak amacı ile şakaklarımı ovuşturdum.Boş odada gözlerimi gezdirdim ve bir iç çektim.
"Kahretsin, çok yalnızım..." dedim hüzünlü sesim ile.
"Bir yaşam koçu tuttum. O bile yalnızlığımı gidermiyor. Gerçi daha yeni ama eninde sonunda bana arkadaşlık edecektir..." dedim kendi kendime. Aklımda ki düşünceleri bir kenara bırakıp işime odaklanmaya çalıştım.JENNİE
"İş yerine seni almaya gelmiştim ama sen çoktan çıkmışsın. Ben de çok geçmeden seni bulayım dedim. Malum dün akşam genç bi kızcağız mahaklemizde kaçırılmış. Dikkatli olman lazım." dediğinde şaşkınca yüzüne baktım.
"Ne hemde bizim mahallede? Burada ki en kötü insan ona sevimli dedik diye ağlayan o manyakdı. Kim ki acaba? Nasıl bulamazlar ki? Çok saçma!" dedim bir çırpıda. Taehyung konuyu birden kestirip atarken tek kolu ile omuzlarımı kavradı.
"Boşver sen bunları. Burada seni koruyacak o kadar insan var. Sadece sözümüzü dinle yeter." cümleler kafamda bulanıklaşırken ufaktan ufaktan kalbimin eridiğini hissettim. Resmen titremişti göğüs kafesimde.Heyecandan ellerim titremeye başlamıştı. Dizlerinin bağı çözülmüş gibi birden tökezledim. Bu yaptığım ile daha da sıkı sardı.
"İlk iş günün nasıldı ufaklık? Umarım patronun iyidir. Katil olmak falan istemem." kalın sesi kulaklarıma ualşırken güldüm.
"Pek normal sayılmaz ama katil de olamazsın sanırım." dediğimde şaşırdı.
"Nasıl yani?"
"Ayıptır söylemesi patron gay. Yani o tür değil." kıkırdadığında güldüm.
"İyi bari. Dikkat et de yalancı gay çıkmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMOUR ET MEURTRE (JENKOOK)
Fanfiction"Strong woman Do Bong Soon filminden ilham alınmıştır." Bugün yine haberlerdeydim, gördüğüm kadarı ile beni yakalamaya biraz bile yakın değilsiniz. Sen ve patronun Jeon. Biliyorum beni durdurmak istiyorsun ama, kabullenmek zorundasın. Öldürmek canla...