NEREDEYSE 1 AY SONRA JENNİE;
"Son zamanlarda yeni ergenliğe girmiş çocuklar gibi davranıyor Lisa! Beni çıldırtmakta üstüne yok. Fazla sinirli ama aynı zamanda dengesiz gibi sürekli ruh hali değişiyor!" diye söylendiğimde Lisa içtiği içecekten pipet aracılığı ile bi yudum daha aldı. Dudaklarını büzmesinden canının sıkkın olduğunu anlamıştım. Kafasını sallayıp dalgınca cevap verdi. "Hıhı, evet aynen öyledir."
ZATEN KÖPEK HAVLIYOR BURADA! SEN KİMİNLE DANS EDİYORSUN KARİZMANOBAN!
"LİSA!" diyerek elim ile alnına bir defa vurduğumda kendine gelmişti. Acımadan fiske attığım alnını ovalarken mızmızlandı. "Ben burada kendime mi konuşuyorum?" dediğimde kız ofladı. "Pardon ya? Ben şu dünyada sadece sizin olduğunuzu unutmuşum! " dediğinde dudak büzdüm ve konuştum. "Ne alaka ya!" "Jennie, benim canım çok acımaya başladı..." dedi uzun bi sessizlikten sonra. Merak ile ona yaklaştım. Yalnız kaldığımız odayı her an annem ve ya annemin arkadaşları basabilirdi. "Jimin, hani şu şarkıcı olan. Onunla aramızda olanları biliyorsun. Belki bi şans verebilirdim. Ona. Onunla çok önceden olan bir musibetimiz olabilir ancak daha yeni onu sevmeye başlamışken yeni sevgili yaptığını söylüyor." diyip ağlamaklı bir ifade takındı.
Yaklaşık iki yıldır gece gündüz tanımadan her türlü şebekliği yapan ve -Lisa'nın anlattığına göre bebek yüzlü bi Jungkookgillerden yani ergenlerden olan- ama aynı zamanda oldukça tatlı ve sempatik olan fakat bir gün bile yüzünü görmediğim Jimin, her seferinde şarkılarını dinleyip bu kız sesi değil mi dediğim lakin bağımlılık yapıyor gibi sürekli dinlediğim Park Jimin çıktı... Bunu duyduğum ilk an ünlü kdrama sahnesini canlandırır gibi ağzımda ki suyun dudaklarım arasından bir şelaleden akarcasına engel olamamış aynı zamanda yanımda ki iki yakışıklı-biri gay olmak üzere- insana rezil olmuştum.
Ayrıca şaşkınlık yaşadığım bir diğer durum ise Polis Namjoon'un da Gay olduğunu öğrenmem ve benden fazlası ile nefret etmesi. Jungkook'u ne Namjoon ne de Taehyung ile yalnız bırakmaya korkuyorum şu aralar. Malum çoğu sefer Jungkook eline koluna hakim olamıyor. Diyorum ya! Ergen işte, hormonlar tavan. Bazen yine her seferki ajanlıklarımızdan birini yaparken yanımda soyunmak gibi hatalar yapıyor. Ve bende nereden hatırladığımı bilmediğim ama ikide bir aklıma gelen bi cümleyi söylüyorum ona. Bu hoşuma gitti.
"Hey! Sen gay olabilirsin fakat ben erkeklerden etkileniyorum ve Rahibe Teressa olduğum söylenemez!"
Ayrıca aklımdan bir türlü çıkmayan ve birinin muazzam huzur dolu sesi ile sanki bana söylüyormuş gibi kulaklarımda çınlayan bir müzik var. Her ne kadar sözlerini kurtarıcım Google amcada aratsam da Bişey bulamamıştım. Sanırım hayal gücüm -ya da yalnızlığım- çok genişti ve ben kafamda asla olmayan bir erkek arkadaşın bana uyurken şarkı söylediğini hayal etmeye başlamıştım. Şu an bile sözleri eksiksiz bi şekilde söyleyebiliri ayrıca annem Jungkook ile görüşmüş ve sanki çocukken kafasına top atıp da dondurmasını düşürmüş gibi nefret etmişti. Ona göre Jungkook Gay değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMOUR ET MEURTRE (JENKOOK)
Fanfiction"Strong woman Do Bong Soon filminden ilham alınmıştır." Bugün yine haberlerdeydim, gördüğüm kadarı ile beni yakalamaya biraz bile yakın değilsiniz. Sen ve patronun Jeon. Biliyorum beni durdurmak istiyorsun ama, kabullenmek zorundasın. Öldürmek canla...