Prolog

14 0 0
                                    

W małym miasteczku mieszka sobie przeciętny nastolatek z problemami  jak każdy typowy nastolatek w tym wieku. Tomek średniego wzrostu chłopak przeciętnej budowy z zadbanymi krótko obciętymi brązowymi włosami , niebiesko oki z miłym charakterem ale nie dla każdego. Ma 17lat jest to ciężki okres w życiu każdego z nas ale dla Tomasza jest on nad wyraz ciężki spowodowany jest on odrzuceniem ze strony społeczeństwa jak i jego własnej rodziny. Tomek ma dwóch braci Jakuba 20 lat oraz Marka 22 lata całą sytuację potęguje śmierć jednego z rodziców. Nikt z rodziny nie wie o orientacji chłopca wie o niej jedyna przyjaciółka Tomka, Alicja znają się od... w sumie sami nie pamiętają ale uznają że znają się od samego początku czyli 17 lat są ze sobą na tyle zżyci jak stare dobre małżeństwo i jedno wie o drugim praktycznie wszystko i nie mają przed sobą tajemnic. Chłopiec jest zamknięty w sobie ale sam by nie chciał tego zmieniać nie przeszkadza mu samotność woli oddawać się ciszy oraz muzyce jednak wszystko się zmienia z nową szkołą oraz wyjściem na jaw jego orientacji ale cała sytuacja ma swoje zalety  których Tomek nie widzi i podejmie wszystkie możliwe i dostępne działania by zatrzymać ten proces zmian.. 


Ale pytanie brzmi czy jest wogle szansa by zatrzymać coś nieuniknionego?

Niezwykły ChłopiecOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz