Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💕
Bu bölüm kajunava adlı en sevdiğim arkadaşımın en sevdiğim kuzenine gelsiiin!serendipity: Ne? Sen bana şans mı verecektin?
serendipity: Gerçekten mi?
Kimnini: 'Verecektim' değil 'vermeyi düşündüm'.
serendipity: Her neyse düşünmen bile benim için harika!
serendipity: Peki şu an öyle bi düşüncen var mı?
Kimnini: Hayır
serendipity:
serendipity: Peki şimdi?
serendipity: Tanrım baba olmak için doğmuşum.
Kimnini: Tatlı bir pozunu atman kararımı değiştirmez.
serendipity: İyi o zaman
serendipity: Evinize gelip sana olan aşkımı bağıra bağıra itiraf ederim.
Kimnini: Ne? Saçmalama Jimin
Kimnini: Bunu yapamayacağını ikimizde biliyoruz.
Görüldü ✔✔
*serendipity çevrimdışı*Yaklaşık yarım saat sonra...
Kimnini: Jimin pencereme taş atıldı
Kimnini: Bu kişinin sen olma ihtimalinden tırsmadım değil
serendipity: Bi bak istersen...
Genç kız koşarak penceresinin yanına gitti. Perdeyi çektiğinde karşısında gördüğü Jimin ona el sallıyordu. Jennie önce etraftaki korumaları kontrol etti. Kimse görünmüyordu. Hızlı ama sessiz adımlarla dış kapının oraya kadar ulaştı. Etrafta kimsenin olmamasına şükrederek montunu alıp dışarı çıktı. Yine etrafı kolaçan ettikten sonra görünmemek için Jimin'i kolundan tutup kuytu bir köşeye çekti.
O sırada Jimin'in fesatlığı tuttu. "Ooo kuytulara çekmeler falan beni şaşırtıyorsun Jennie!" Dedi.
Jennie ise Jimin'in dediklerine sinirlenip "Ne saçmalıyorsun sen? Dispatch'in yeni çifti olarak açıklanmamıza ramak kaldı. Ki arkadaş bile değiliz!
Jennie'nin normalde kırıcı olan bu lafları aşık Jimin'e pek etki etmiyordu. Yeter ki onunla konuşabilsin onun için yeterdi.
Jimin Jennie'nin dediklerini pek takmayarak gelmesinin asıl sebebi olan soruyu sordu. "Ee bana bir şans verecek misin?"
Genç kız karşısındaki çocuğa ne kadar karşı koyamasa da "Hayır dedim sen laftan anlamıyor musun?"
Jimin "İyi o zaman şimdi bağırıyorum." büyük bir ciddiyetle.
Jimin bağırmak için sesini temizlerken ağzını açmasıyla Jennie'nin avuç içini Jimin'in ağzına koyması bir oldu. Genç adam onun bu hareketinden bile etkilenirken Jennie'nin avucuna bir öpücük kondurdu. Jennie anında elini çekip Jimin'in koluna sürdü.
Ondan etkileniyor muydu? Evet. Ama aldığı nefretlere bir de bu eklensin istemiyordu. Hele YG'nin bu ilişkiye vereceği tepki onu çok korkutuyordu. İşte bu yüzden ona ters davranması gerektiğini düşünüyordu. Ne kadar becerebilirse...
İdollerin duyguları, hataları,kusurları olamazdı. Onlar fanlar için sahneye çıkarılmış birer robottu. Babası olmadığı için linçlenen Lisa, suratı ata benzediği -ki öyle değil- bir sürü nefret yiyen Hoseok ve Rosé, Sevgilisi ve sevgilisinin karnında çocuğu olduğu için gruptan ayrılması istenen Chen, bunlardan sadece birkaçıydı.
Jennie ise nefes alsa linçlenilen, panik atak geçirdiğinde 'rol yapıyor' denilen, ölmesi için taglar açılan bir idoldu. Bir de Jimin oppacılarıyla uğraşmak istemiyordu.
İdollerin sevgilisi, çocuğu olamazdı...
Jimin sorusunu yineledi. "Artık bir şans verirsin diye düşünüyorum?"
Genç adam sevdiği kadının gözlerine umutla bakarken Jennie ise bir yerlere dalmıştı. Jimin bir elini onun yüzünün önünde sallarken "Hey! Sana diyorum güzelim." Dedikten sonra Jennie kendine geldi.
Jennie Jimin'in bu tarz hitaplarından ne kadar hoşlansa da belli etmemeye çalışıyor, sevmiyormuş gibi yapıyordu.
Jennie derin bir nefes alıp konuştu. "Peki ama-"
Jennie adeta üzerine atlayan Jimin ile bir yerlerinde kırıklar oluşup oluşmadığını düşündü. Çabucak Jimin'i ittirdiğinde Jimin masum bakışlar attı.
Jennie Jimin'in bu heyecanını sevse de ona çaktırmadı. "Cümlemin devamı vardı. Ama bu şansı iyi değerlendir Jimin. Ne senin ne de benim kalbim kırılsın istemiyorum."
Jimin çabucak başını salladı onaylayan şekilde. Sonra aklına gelen isteği ona düşünmeden söyledi. "Peki seni öpebilir miyim?"
Jennie şimdiden bu kadar yakın olmak istemiyordu. "Hayır"
Jimin şansını bir kez daha denedi. "Sarılsam?"
"Hayır. Jimin daha sevgili değiliz farkındaysan. Mesafeni koru lütfen." deyince Jimin onu onayladı.
"Tamam öyle olsun. Şimdilik" diye mırıldandı.
~ BÖLÜM SONU ~
Hikayede yurtta değil de bir villa tarzı bişey de kaldıklarını düşünün. Yani mesela Blackpink House gibi
Jenmin ile Kal 🌻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓼𝓮𝓬𝓻𝓮𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮 ² ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ
Fanfiction[TAMAMLANDI] serendipity: Selam! Kimnini: Selam? Kimnini: Tahmin edeyim sasaeng ya da hayransın? serendipity: Hayır? serendipity: İnanacağını düşünmüyorum ama ben Jimin. serendipity: Hani şu BTS'teki mükemmel çocuk ;) Kimnini: Doğru tahmin. Kimnini:...