Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥
Bu bölüm attackofkookie'ye ithaf edilmiştir♥"Jimin inanabiliyor musun ya?! Tatile gidiyoruz." Jimin sırıtıp kolunu onun omzuna attı. "İkimiz..Baş başa."
"Aynen ya! Film izleriz, gezeriz-" Jimin Jennie'nin sözünü bölüp konuştu. "Ya da farklı aktiviteler olabilir. Bilirsin seni özlüyorum hayatım." Göz kırptığında Jennie göz devirdi.
●●●
Şimdi Jennie ve Jimin aşıklar şehri Pariste idi. Daha yeni odalarını bulmuş eşyalarını yerleştiriyorlardı.
Burada ne kadar kalacakları belli değildi. Şirket haber verdiğinde geri döneceklerdi.
"Jimin sence bizi sevecekler mi?" Jennie âniden aklına gelen düşünceyle üzüldü. Jimin oturduğu yerden kalıp onun yanına geldi. Kollarını kıza sardı.
"Bebeğim sevmeyenler illaki olacaktır ama..." Jennie'nin yanaklarını avucunun içine alıp yüzklerini birbirine hizaladı. " Onlar bizi birlikte sevmese bile bizim birbirimizi sevmemiz yeterli değil mi?"
"Ama bizi sevmezlerse... Ya şirket bizi ayırırsa?" Jennie kötü ihtimalleri aklına getirmeden edemiyordu.
" Seni benden kimse alamaz." Jennie'nin saçlarına bir öpücük kondurup kollarını tekrar ona sardı.
Şirketler birkaç saat içinde ilişkilerini açıklayacaklarına dair çifte haber vermişlerdi. Onlar da sabırsızlıkla bekliyor, verilecek tepkileri düşündükçe heyecanlanıyorlardı.
"Tamam şimdi bunları düşünmüyorsun güzelim. Tatildeyiz ve tadını çıkaralım olur mu?" Jimin her zamanki pozitifliğiyle Jennie'yi teselli ettiğinde Jennie onu haklı olduğunu düşünüp kafasını salladı.
"Bu tatil biraz şey gibi oldu..." Jimin giysilerini düzenlemeye devam ederken Jennie yatağa oturmuş onu izliyordu.
"Ney gibi oldu?" Jimin kızın melekleri andıran yüzüne baktı.
"Yani... Sanki balayı gibi?" Jennie küçük bir tebessümle bunu söylerken Jimin güldü.
"Bir gün o da olur hayatım. Tabii acele etmek lazım. Önce düğün sonra bilirsin düğünden sonra-" Jennie eline geçen ilk yastığı Jimin'in suratına attı.
"Sadece 1 dakika şunları düşünmesen ölür müsün?" Jimin Jennie'nin önünde diz çöküp onun suratına baktı. "Sinirlenince ayrı bi tatlı olduğunu söylemiş miydim? "
Jennie sadece gözlerini kaçırmakla yetindi.
"Jennie! Hâlâ utandığına inanamıyorum!""Utanmıyorum ki!"
Jimin alaylı bir şekilde Jennie'ye baktı. "Kanıtla o zaman."
Jennie Jimin'in ne ima ettiğini anladığında kollarını oturduğu için kendisinden kısa olan oğlanın boynuna sardı.
"Kanıtlayayım o zaman!"
Dudaklarını genç adamın dudaklarına bastırıp bir süre hareketsiz durduktan sonra geri çekildi.
"İnandım. Ama devamını da isterim." Jennie küçük bir kahkaha attıktan sonra Jimin onu öperek yatağa itti.
Bu güzel ânı bölen ise Jennie'nin telefonunun sesi böldü.
Jimin sabır çekercesine derin bir nefes aldığında Jennie yakınında olan telefona bakıp 'Lalisam♡' yazısını gördü. "Bakmalıyım. Özür dilerim. Telafi edeceğiz."
Jimin Jennie'nin üzerinden kalkıp kendi kendine Lisa'ya sövüyordu."Efendim Lisa?" ["Jen haberlere baktınız mı?"] Hayır bakmadık. Açıklanmış mı?" ["Açıklanmış ama... yorumlara bakıp kendini üzmeni istemiyorum."]
Jennie tekrar umutsuzluğa kapılmıştı...
"O kadar mı kötü?" ["Yok destekleyenler de var ama illaki kötü yorumlar var."] "Tamam Lis sağol. "
Jennie telefonu kapattığında İnstagram'a bakan Jimin'in yanına oturdu.
Kendi fotoğraflarını gördüklerinde derin bir nefes aldılar.
~ BÖLÜM SONU ~
Çok hastayım yaa
YİNE ve Yine
Bölüm atmayı unutuyorum yaw vpsnflsjfldfJenmin ile Kal 《
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓼𝓮𝓬𝓻𝓮𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮 ² ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ
Fanfiction[TAMAMLANDI] serendipity: Selam! Kimnini: Selam? Kimnini: Tahmin edeyim sasaeng ya da hayransın? serendipity: Hayır? serendipity: İnanacağını düşünmüyorum ama ben Jimin. serendipity: Hani şu BTS'teki mükemmel çocuk ;) Kimnini: Doğru tahmin. Kimnini:...