Special Part

1.1K 62 155
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥
Bu bölüm hepinize gelsiğğn♥

Jennie ve Jimin şimdi evliydi! Evet doğru okuyorsunuz evlendiler.

Gayet güzel basına kapalı bir düğünden sonra tuttukları büyük villada kalıyorlardı.

Şimdiye dek birlikte bir şarkı çıkarmış vokalleri Jimin rap partlarını Jennie söylemişti. Tabii bu şarkının dansı da vardı.

Jennie ilk başta bu dansı yapmaktan utanmıştı. Çünkü bol temaslı bir kareografiydi. Ve asıl sorun Jimin'e dokunmak değil, herkesin içinde Jimin'e dokunmaktı.

Jimin mi? Ah o tabiki hâlinden memnundu. Hele dansın sonundaki,Jennie'nin dudağına bıraktığı öpücük onun kareografiyi daha çok sevmesini sağlıyordu.

Tabii bu süreçte gruplarından ayrılmamışlardı. Ama üyelerle sadece şirkette görüşebiliyor, zaten yorgun olan bedenleri akşam eve perişan olmuş bir hâlde geliyordu.

Jennie eve gidince hemen uyumak istese de çoğu zaman Jimin'in yaramazlıklarının kurbanı oluyordu. Tabii bunlar hoşuna gidiyor muydu? Tabiki! Ama biraz nazlanmaktan bir zarar gelmeyeceğini düşünerek Jimin'i uğraştırmayı seviyordu.

~~~

Jennie dans etmekten yorulmuş bedenini zorlukla girdiği evinin koltuğuna atmıştı.

Çok fazla yoğunlardı ve çok fazla yoruluyordu. Nefessizliği, baş dönmeleri ve mide bulantıları da onun daha yorgun olmasına sebep oluyordu.

Jimin'in bugün geç geleceğini bildiğinden birlikte çıkmamışlardı şirketten.

Yavaş adımlarla duşa girmek için odalarına giderken başının dönmesiyle yanında olan duvara elini yasladı. Mide bulantısı da baş gösterirken hızlı bir şekilde banyoya koşup içinde ne var yoksa boşalttı.

Ağzında kalan kötü tatla ayağa kalkıp odasındaki su şişesini hızla eline aldı. İçini boşalttığı için hem rahatlamış hem de bitkin görünüyordu.

'Keşke Jimin olsaydı yanımda.' Diye düşünmeden edemedi. Ama bu aralar onlar da çok yoğundu. Yeni bir comeback için çalışıyorlardı.

Hareketsizce bir süre oturduktan sonra hâlâ kendini kötü hissetmesiyle hastaneye gitmeye karar verdi.

Bu bulantıların, baş dönmelerinin sebebinin çok çalışması ve yorulması yüzünden olduğuna emindi.

En azından doktorun verdiği ilaçla hayranlarına ve tabiki Jimin'e iyi görünebilieceğini düşünmüştü.

Jimin onu kendini yormaması gerektiği hakkında çok uyarıyordu. Çünkü biliyordu eşinin nefessiz kaldığını, panik atak geçirdiğini...

Ama Jennie bir kez daha 'tembel Jennie' lincine katlanamayacağını bildiğinden çok çalışıyordu.

Arabasını çalıştırıp hastanenin yolunu tuttu. Jimin'in gelmesine en az 2 saat vardı. Bu yüzden ona fark ettirmeden eve gidebileceğini biliyordu.

Bir süre sonra hastaneye geldiğinde arabasından inip içeri girdi. Zaten maske ve şapka taktığından tanınmıyordu.

𝓼𝓮𝓬𝓻𝓮𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮 ² ᴶᴱᴺᴹᴵᴺHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin